Dragon Hunter Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den beste må uten tvil være Kims reklamen med han som forvekslet en bærepose med Kims med en bærepose med salat som tilhørte to homofile personer. Og VG's reklamer med Nordlendingen. Den verste er uten tvil reklamen for Jambafrosk-ringetonene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg kan ikke fordra han trønder-duden i VG reklamene.. Er ikke helt sikker på hva jeg synes er best.. (kommer tilbake til det senere ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 VG-reklamen er konge! Reklamer som er dubba er vel dei verste... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 VG-reklamene er så digg, holdte på å le meg i hjel da han satt i badstua alene. Hadde fått det med på et opptak, så kjørte det i loop noen ganger. Ellers har jeg ikke sett noen bra (liker ikke KiMs-reklamene). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste: "Jag såg henne, men jag tenkte inte på det" er den beste. Det var vel Chess ellernoe. Også Kims med de homsene og potetgullet. Verste: VG. Bortsett fra en av de siste, der hun dama leser horoskopet og swkal møte en plagsom person. Fønni! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste reklamen er helt klart vg med han timoty eller whatever fyren fra nissene på låven. Et ord: Genialt! Også var de gamle vg reklamene med borettslags karakterer også kjempe bra, vg reklamer generelt er vel dritbra Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste: Finn.no VG Verste: "Du må vente te fredda" Lenke til kommentar
1447 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Værste: De småreklamene som er på TV-Norge før/etter vanlige reklamer. De er så utrolig latterlige Noe annet som er ille er jo dubbede da. Blant annet Cilit Bang Bra: Liker Rema 1000 reklamer og VG Lenke til kommentar
r Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingenting slår den gode, gamle Ballroom Blitz-reklamen! Taxisjåføren i denne eier. Jeg får litt lyst til å kjøre taxi bare for å gjøre slik som han, han har jo nesten idolstatus hos meg Den verste reklamen må være den forferdelige rosa, lavbudsjettsreklamen for et tragisk vaskemiddel jeg ikke engang husker navnet på. En dame kun iført rosa smiler et stort, falskt smil mens hun vrir seg om en vaksemaskin og heller i dette såkalte mirakelpulveret. Æsj og fysj. For det første er denne reklamen altfor rosa for meg (damen er rosa, kulissene er rosa, boksen er rosa), og for det andre er reklamen dubbet. Jeg takler bare ikke dubbing. Sminke-, bind- og shampooreklamer er ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 VG sine er jo morsomme. Nokre av dei. Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker dere tragiske rekalamer, se dansk TV3. Sprø humor. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste:Dame i gjennomsiktig BH(Cubus), Æ kan bake(Toro) og FINN.NO Værste:VG(Forbanna lei, BTW det er ikke han som spiller timonty dhale som spiller i VG reklamen, sorry er trøtt) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den beste reklamen jeg har sett er nok denne reklamen for Golf gti. Utrolig bra lagd! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste: Gildes grilreklame Verste: De fleste VG reklamene (ikke nordlendingen, men de to harley dudene) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Beste: "Ka du tru?!" VG reklamene "Nei den har vi ikke...ikke sett " Finn.no "Æ kan bake!" Toro Værste: Jamba uten tvil Shampoo-reklamer generelt... Vanish-reklamene med de værste dubba snuttene Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Værste:VG(Forbanna lei, BTW det er ikke han som spiller timonty dhale som spiller i VG reklamen, sorry er trøtt) Det er faktisk samme mann som spilte narkisen Jarle på Åpen Post. Reklamen er forresten genial. I likhet med Finn.no reklamene Endret 24. mai 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Beste: Den resirkuleringsreklamen hvor en kar blir slått av dama Verste: Jamba Endret 24. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 er ikje sikker på kva som er best..kanskje kims som tiligere nemnt og gilde reklanem med alle som griller:P verste må ver jamba og glava reklamene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå