Gå til innhold

Beste og verste TV-reklame?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG-reklamene er så digg, holdte på å le meg i hjel da han satt i badstua alene. Hadde fått det med på et opptak, så kjørte det i loop noen ganger. :p

Ellers har jeg ikke sett noen bra (liker ikke KiMs-reklamene).

Lenke til kommentar

Beste:

"Jag såg henne, men jag tenkte inte på det" er den beste. Det var vel Chess ellernoe.

Også Kims med de homsene og potetgullet.

Verste:

VG.

Bortsett fra en av de siste, der hun dama leser horoskopet og swkal møte en plagsom person. Fønni!

Lenke til kommentar

Værste: De småreklamene som er på TV-Norge før/etter vanlige reklamer. De er så utrolig latterlige :thumbdown: Noe annet som er ille er jo dubbede da. Blant annet Cilit Bang :p

Bra: Liker Rema 1000 reklamer og VG :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingenting slår den gode, gamle Ballroom Blitz-reklamen! Taxisjåføren i denne eier. Jeg får litt lyst til å kjøre taxi bare for å gjøre slik som han, han har jo nesten idolstatus hos meg :p

Den verste reklamen må være den forferdelige rosa, lavbudsjettsreklamen for et tragisk vaskemiddel jeg ikke engang husker navnet på. En dame kun iført rosa smiler et stort, falskt smil mens hun vrir seg om en vaksemaskin og heller i dette såkalte mirakelpulveret. Æsj og fysj. For det første er denne reklamen altfor rosa for meg (damen er rosa, kulissene er rosa, boksen er rosa), og for det andre er reklamen dubbet. Jeg takler bare ikke dubbing.

Sminke-, bind- og shampooreklamer er ikke noe bedre.

Lenke til kommentar
Værste:VG(Forbanna lei, BTW det er ikke han som spiller timonty dhale som spiller i VG reklamen, sorry er trøtt)

Det er faktisk samme mann som spilte narkisen Jarle på Åpen Post.

Reklamen er forresten genial. I likhet med Finn.no reklamene :lol:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...