trn100 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg lastet ned manualen til HK'et ditt og er ikke i stand til å se hva som ev. er feil etter dette... Kan nesten se ut til at du må sende inn kortet ditt... Jeg la imidlertid merke til en ting: Under OnChip Sound står det: Auto allows the mainboard to detect wether an audio device is used. If the device is detected, the onboard audio controller will be enabled; if not, the controller is disabled... Har litt problemer med å forstå at MB'et ditt med innebygget Audio Controller ikke er i stand til dette... Kan jo tyde på en defekt i dette området av HK'et... Er dessverre nødt til å kaste inn håndkleet her... Lykke til uansett! [ endret av trn100 den 2002-07-16 19:00 ] Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Okey, jeg stoler på deg og psdata. Jeg ringer dem mårgen å får en god avtale med de om bytting og slikt. Må nesten sende det inn å sitte uten pc en stund fremover. Kjedeligt, men det må vel til for å fikse lyden... Takker alle som prøvde på det hardeste for å hjelpe meg med mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå