LoserID Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 takk skal du ha Fixer`n. nå skal jeg hjem og teste hehe, neida skal ikke det, men da vet jeg at jeg kan fikse biosen, hvis den herpes Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Er det noen som har prøvd dette ? Jeg mener hvis det er noen som har flasha feil eller noe sånt er jo biosen gåen, å da er det bare å prøve det blir ikke værre av den grund å det kan jo funke. JEG VET AT DET FUNKER JEG HAR FIKSA FLERE BIOSER MED DENNE METODEN. Hvis det er noen har det vært fint om du har skrevet et takke brev her. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hvis man gjør dette, mister man da garantien. Det jeg mener er, hvis du kjøper et hovedkort fra en Web shop, og du opplever noen feil ved hovedkortet som skal være rettet ved den nyeste BIOSen. Hvis det da skulle ha seg at dette ikke virker, sitter man så med sjeggget i postkassen? Kan forhandleren nekte å reperere evt. erstatte hovedkortet? P.S Dette med Award Bios, hvordan man fikser en slik bad flash? Det hadde vært kjekt å vite Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-04 19:30, Fixer'n skrev:Hvorfor betale for noe som du fixer gratis selv, det mener jeg er å kaste penger ut av viduet. Det funker har prøvd det på 3 kort som bios har feil flash. Det var 2 Ami bios og 1 award. Jeg søkte på nettet etter bad flash og der fant jeg ei meget bra side om mye rart som du kan gjøre med lyd,grafikk,hovedkort og andre kort til pc'n også om hvordan du retter opp badflash på bios til hovedkort og grafikk kort. _________________ FIXER'N fixer alt [ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2001-12-04 19:35 ] Kunne du fortelle oss url'en til hjemmesiden? Jeg skulle gjerne fixe CD-brenneren som jeg flashet feil for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Her har dere adressene Her står det om badflash av bioser http://www.amptron.com/documents/Recover.pdf Her er siden jeg fant http://www.amptron.com/html/bios.html GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 22:24, Grimmy skrev:Hvis man gjør dette, mister man da garantien.Det jeg mener er, hvis du kjøper et hovedkort fra en Web shop, og du opplever noen feil ved hovedkortet som skal være rettet ved den nyeste BIOSen. Hvis det da skulle ha seg at dette ikke virker, sitter man så med sjeggget i postkassen?Kan forhandleren nekte å reperere evt. erstatte hovedkortet?P.SDette med Award Bios, hvordan man fikser en slik bad flash?Det hadde vært kjekt å vite Det er bare å ta back up av biosen først å flashe tilbake hvis det ikke funker Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 22:42, Ardie skrev: Quote: On 2001-12-04 19:30, Fixer'n skrev: Hvorfor betale for noe som du fixer gratis selv, det mener jeg er å kaste penger ut av viduet. Det funker har prøvd det på 3 kort som bios har feil flash. Det var 2 Ami bios og 1 award. Jeg søkte på nettet etter bad flash og der fant jeg ei meget bra side om mye rart som du kan gjøre med lyd,grafikk,hovedkort og andre kort til pc'n også om hvordan du retter opp badflash på bios til hovedkort og grafikk kort. _________________ FIXER'N fixer alt [ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2001-12-04 19:35 ] Kunne du fortelle oss url'en til hjemmesiden? Jeg skulle gjerne fixe CD-brenneren som jeg flashet feil for en stund tilbake. Du får søke på nettet etter badflash bios og cdrom happy hunting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå