Gå til innhold

Oppdatere BIOS - Hvordan?


hansent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har prøvd dette ?

 

Jeg mener hvis det er noen som har flasha feil eller noe sånt er jo biosen gåen, å da er det bare å prøve det blir ikke værre av den grund å det kan jo funke.

JEG VET AT DET FUNKER JEG HAR FIKSA FLERE BIOSER MED DENNE METODEN.

 

Hvis det er noen har det vært fint om du har skrevet et takke brev her. :grin:

Lenke til kommentar

Hvis man gjør dette, mister man da garantien.

Det jeg mener er, hvis du kjøper et hovedkort fra en Web shop, og du opplever noen feil ved hovedkortet som skal være rettet ved den nyeste BIOSen. Hvis det da skulle ha seg at dette ikke virker, sitter man så med sjeggget i postkassen?

Kan forhandleren nekte å reperere evt. erstatte hovedkortet?

 

P.S

Dette med Award Bios, hvordan man fikser en slik bad flash?

Det hadde vært kjekt å vite

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-04 19:30, Fixer'n skrev:

Hvorfor betale for noe som du fixer gratis selv, det mener jeg er å kaste penger ut av viduet. Det funker har prøvd det på 3 kort som bios har feil flash. Det var 2 Ami bios og 1 award.
:grin:
Jeg søkte på nettet etter bad flash og der fant jeg ei meget bra side om mye rart som du kan gjøre med lyd,grafikk,hovedkort og andre kort til pc'n også om hvordan du retter opp badflash på bios til hovedkort og grafikk kort.
:grin:
_________________

:grin:
FIXER'N fixer alt
:grin:

[ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2001-12-04 19:35 ]


 

Kunne du fortelle oss url'en til hjemmesiden? Jeg skulle gjerne fixe CD-brenneren som jeg flashet feil for en stund tilbake.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-17 22:24, Grimmy skrev:

Hvis man gjør dette, mister man da garantien.

Det jeg mener er, hvis du kjøper et hovedkort fra en Web shop, og du opplever noen feil ved hovedkortet som skal være rettet ved den nyeste BIOSen. Hvis det da skulle ha seg at dette ikke virker, sitter man så med sjeggget i postkassen?

Kan forhandleren nekte å reperere evt. erstatte hovedkortet?


P.S

Dette med Award Bios, hvordan man fikser en slik bad flash?

Det hadde vært kjekt å vite


 

Det er bare å ta back up av biosen først å flashe tilbake hvis det ikke funker :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-17 22:42, Ardie skrev:

Quote:


On 2001-12-04 19:30, Fixer'n skrev:

Hvorfor betale for noe som du fixer gratis selv, det mener jeg er å kaste penger ut av viduet. Det funker har prøvd det på 3 kort som bios har feil flash. Det var 2 Ami bios og 1 award.
:grin:
Jeg søkte på nettet etter bad flash og der fant jeg ei meget bra side om mye rart som du kan gjøre med lyd,grafikk,hovedkort og andre kort til pc'n også om hvordan du retter opp badflash på bios til hovedkort og grafikk kort.
:grin:
_________________

:grin:
FIXER'N fixer alt
:grin:

[ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2001-12-04 19:35 ]


 

Kunne du fortelle oss url'en til hjemmesiden? Jeg skulle gjerne fixe CD-brenneren som jeg flashet feil for en stund tilbake.

 

Du får søke på nettet etter badflash bios og cdrom

happy hunting :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...