Lufen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg har et problem med ipod mini sin sang visning når jeg er å ser på hvilke sanger jeg har lagt inn på den, det problemet er at artisten sitt navn tar så stor plass at det ikke er mulig for meg å se hva sangen heter, at titelen på sangen ikke får plass.. er det mulig å fikse dette? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tror det kan skylles dårlig id3-tag (?), pass på at artistnavnet er oppført som artist slik som bildet under her viser, altså at ikke sangnavnet er "Artist - Låt".. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 iPoden bruker Mp3-tag til å identifisere musikken, det er derfor anbefalt å ha i det minste litt organisert bibliotek. Å endre ein tag er ikkje så vanskeleg. For å endre, f.eks. artistnavn på fleire filer markerer du alle, høgreklikker og velger Get Info. Der kan du fikse opp litt. Har du masse musikk kan det ta litt tid, men det er absolutt verd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå