Gå til innhold

LAN i Stavanger - 27-29 mai


Anbefalte innlegg

MetroLAN 15 går av stabelen på Metropolis i Stavanger (gamle politistasjonen) i helgen 27-29mai.

Etter et år med dårlig oppmøte av deltakere satser vi friskt inn i det nye året. Det er ny leder (og deler av crew), vi begynner å holde compos igjen (cs, scene f.eks.) og det blir også salg av litt snaks + brus!

 

Generell informasjon

- Metropolis - Nytorget 1, 4012 Stavanger - gamle politikammeret i byen

- Tid: Fredag 27. mai kl 18:00 til søndag 29 mai kl 12:00

- Kapasitet: Opp til 100 personer med maskin

- Internett: 10 Mbit fiber

- Nettverk: 100 Mbit switchet

- Trådløst: Vi tilbyr også trådløs internett tilgang til alle deltakere som ønsker det

- Kiosk: Salg av mat/drikke/snacks 24 timer i døgnet

- Diverse: Underholdning og bigscreen

- Pris: Forhåndspåmelding (100,-) og i døren (150,-)

- Aldersgrense: Fra 8 Klasse (12-13 år) og oppover

 

Besøk MetroLAN.no for mer informasjon og påmelding :D

 

 

Edit: listen ble feil + små detaljer...

Endret av futti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som ett bra arrangement. greit å ha det helgen før VikingLAN. sånn at vi ikke krasjer

Ingen dårlig ide :thumbup:

 

MetroLAN har tidligere blitt arrangert siste helgen hver måned. Framover vil vi prøve å få til siste helgen i annen hver måned. Neste dato er ikke satt...

Lenke til kommentar
Jeg skal også. Sammen med Allviteren riktignok. Vi er en liten gjeng som har meldt oss på for første gang.

 

Du kommer fra Stavanger futti? Hvilken skole går du på?

Flott :thumbup:

 

Jeg kommer ikke fra Stavanger, men Forsand som ligger innover i Ryfylke (Ytre Ryfylke faktisk). Går på Strand VGS på Tau...

 

Begynner forresten bli noen påmeldte. 10 stk i dag og det er enda en 1/2 time igjen av dagen :D

Ta med deg noen venner du også, så blir det knall!

Lenke til kommentar

57 stk sier systemet at det var (deltakere).

+ rundt 9-10 i crew.

 

Hadde plass til 72 stk hvis alle plassene var tatt. Kunne ikke gå høyere i antallet pga. bordmangel :(

Neste gang skal vi nok sikre oss flere bord og være klar til å ta i mot minst 100 deltakere :D

 

Jeg vil si MetroLAN 15 var vellykket og håper også deltakerene synst det ;)

Lenke til kommentar
57 stk sier systemet at det var (deltakere).

+ rundt 9-10 i crew.

 

Hadde plass til 72 stk hvis alle plassene var tatt. Kunne ikke gå høyere i antallet pga. bordmangel :(

Neste gang skal vi nok sikre oss flere bord og være klar til å ta i mot minst 100 deltakere :D

 

Jeg vil si MetroLAN 15 var vellykket og håper også deltakerene synst det ;)

Trodde vi var flere en antall påmeldt på nettet jeg :hmm: Men jaja. Jeg synes det var knall gøy, men soveplassen kunne godt vært en del større. Og kanskje med en vakt som kom innom en gang i helvtimen eller noe sånt. (grunnet mye bråk)

 

Ellers var det knall! :thumbup:

Lenke til kommentar

Var 70 påmeldte da vi stengte påmeldingen. Utenom de 57 deltakerene så var det 3 stk som satt i nettcafèn så det blir ca 60.

 

Har også tenkt på det med soveplasser. Blir veldig trangt der med 100 stk så vi må nok fikse bedre plass. Vaktene skal også forbedres en del. Var mye tull der. Jeg var innom ene natten for å få folk til å "holda kjeft". Skal nok få bedring der også. Påmeldingene ble plutselig mye høyere en forventet :p:D

 

Men det ble jo knall kjekt så vil helst ikke klage for mye. Bare notere det til neste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...