enslaved Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heisann, jeg har ikke mye peil kabelstrømper, derfor tenkte jeg at jeg skulle spørre her. Denne linken viser hva jeg skal fram til, det er nemmelig den jeg skal kjøpe. Og til pointe, lyser svarte? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Mener at de ikke lyser...Har selv slike i blå..Er et slit å sette de på... Lenke til kommentar
enslaved Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Uff da, får nok gå får blå jeg og. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kan bekrefte at de svarte IKKE lyser........har selv ett sett liggende,men har ikke gjort noe med det enda. Mvh Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Disse lyser: Grønn Rød Gul Linken enslaved lag ut er av typen som ikke lyser Endret 23. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 aner ikke om de lyser, men det jeg vet er at de kabelstrømpene er no hærk....hvis du ikke orker å slite med de for å få de perfekte da:P kjøp heller noen kabelsamlere fra www.eilag.no sånn som elektrikerne bruker..har de selv å de er enkle å få på + at det ser bra ut.... men det er ikke noe lys i de da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå