0069 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hallo kan noen gi meg full overskrift av alle Final Fantasy spillene? Det er sånn at jeg har ikke spillt Final Fantasy...og en spørsmål til må man gå gjennom alle Final Fantasy spillene for å forstå historien?? Endret 25. mai 2005 av 0069 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har allerede en tråd om Final Fantasy, men greit, jeg skal være snill å gi deg hjelp. Du trenger IKKE å spille dem i rekkefølge. Hvert spill har sin individuelle historie/person/setting osv. Så du begynner der du vil. Om du går til www.gamespot.com og søker i søkefeltet etter "Final Fantasy" så finner du det som jeg vil tro er en veldig komplett liste over alle FF-spillene. Lenke til kommentar
0069 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Vi har allerede en tråd om Final Fantasy, men greit, jeg skal være snill å gi deg hjelp. Du trenger IKKE å spille dem i rekkefølge. Hvert spill har sin individuelle historie/person/setting osv. Så du begynner der du vil. Om du går til www.gamespot.com og søker i søkefeltet etter "Final Fantasy" så finner du det som jeg vil tro er en veldig komplett liste over alle FF-spillene. takk Lenke til kommentar
the animal Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hmm dette tror jeg jeg har gjordt en gang før Nes: FF1 FF2 FF3 (tror jeg) SNES FF2 FF3 FF4 FF5 FF6 FF mystic quest GB og GBA FF tactics FF tactics 2 FF legent FF legend 2 FF legend 3 FF Dawn of Souls FF tactics 1 FF tactics 2 The Final Fantasy Adventure PS 1 FF7 FF8 FF9 FF 4-5-6 Chronicles FF 1-2-3 Anthology FF tactics 1 Final Fantasy Origins Final Fantasy Collection PS 2 FF 10 FF 11 FF 10-2 FF XI Chains of Promathia FF Dirge of Cerberus PSP FF Crisis Core Gamecube FF Crystal Chronicles sånn rett på meg om det er noen feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå