m-momr Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hei, jeg har nå en fil server og en spill server som jeg ikke har noe sted og gjøre av, er det en mulighet og sette serverene i en garage, eller blir det fuktskader på hovedkort og andre ting da??? det er jo ute klima i garagen! takker for svar Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Personlig har jeg ikke ville satset på det. Hvis det regner etc. så ville det nok ha kommet litt fukt inni garasjen. Kanskje noen andre vær guruer her som kan svare bedre Lenke til kommentar
krill0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke så lurt å sette dem i garasjen, hvis du har et loft tror jeg det er et mye bedre valg. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg lagret en gammel pc i garasjen, men hadde selfølgelig litt plast på den og hadde den i en eske, Ga den bort noen år senere, ikke noe problem med den. Men kommer jo alt an på ossen garasjen du har men skal du lagre den ville jeg ha valgt en kjeller loft ect. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Eg vil annbefale en bod som er oppvarmet, ihvertfall ikkje noe som har utetemperatur og luftfuktighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå