Pingo68 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Ikke rart at jeg sliter innimellom :sad: http://www.driverheaven.net/#145 SYMPTOMS On computers with an AMD processor, programs that use Microsoft DirectX 8.1 may quit without displaying an error message. The same programs work correctly on computers with Intel processors. CAUSE The DrawIndexedPrimitive function stops working without displaying an error or debug message. This occurs because of a code error in the AMD-specific optimized code. This code error may lead to heap corruption. No wonder why some games suddenly quit to the desktop without an error, especially Dx8.1 games. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Det er såpass mange millioner AMD brukere at en fix er GARANTERT på vei. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 11:17, Dollar skrev:Det er såpass mange millioner AMD brukere at en fix er GARANTERT på vei. Les denne posten jeg skrev om dette igår, og følg linken der Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Var ikke innom igår, sjekker vanligvis bare topp10 når jeg er på HN likevel - er sikkert derfor jeg overså det, bra det er fikset iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå