G.Haaland Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 å hvis jeg ikke finner noe "windowsFY" da? Lenke til kommentar
audunrr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har samme problem, og finner heller ikke "Windows FY" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har ventet noen dager på at andre kan forklare den windows Fy greia, for jeg kan det ikke. Jeg fant heller ikke noe Windows Fy så jeg hoppet elegant over det punktet. Det var et eller annet jeg gjorde feil under den guiden så jeg endte opp med at jeg ikke kunne skifte bakgrunnsbilde, men jeg fikk fikset det igjen. Siden det har gått noen dager så må jeg bare spørre: Har dere blitt kvitt det? Lenke til kommentar
audunrr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det var et eller annet jeg gjorde feil under den guiden så jeg endte opp med at jeg ikke kunne skifte bakgrunnsbilde, men jeg fikk fikset det igjen. Jeg endte opp med det samme som deg, får ikke skiftet bakgrunnsbilde på "vanlig" måte, ble bare svart etter at jeg gjorde det i registeret. hvordan fikset du det så du kunne bytte bilde med properties----Background på skrivebordet? Den er låst hos meg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det var en på forumet som postet denne registerduppedingsen. Jeg kjørte den og da funket det: Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har samme greia-- men jeg får jo ikke åpnet eller startet noe på maskin-- selv ikke i safe-mode Noe tips ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå