G.Haaland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei! Sliter litt med en trjoansk hest for tida, navnet på den er: trojan-spy.HTML.Smitfraud.c Hvis det er noen som er veldig gode på dette emnet, kan dere være så snill å forklare meg hvordan å bli kvitt dritten? #Topic endret av moderator# Endret 24. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
kamus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heisann Ta en kikk på denne linken, har ikke hatt dette problemet selv men kanskje denne kan hjelpe deg litt på vei. k. amundsen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Flyttes, hwb-forumet er bedriftsrelatert og sikkerheitskategorien der er iforhold til sikkerheit i bedrifter og ikkje ein virushjelp-kategori. Det har me sikekrheit under programvare til. Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 hehe! Det var den første plassen jeg sjekka, men den hjelper meg ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis det er noen som er veldig gode på dette emnet, kan dere være så snill å forklare meg hvordan å bli kvitt dritten? Prøv å laste ned The Cleaner dette er ett program som er spesielt designet for å finne trojanere, og ta knekken på disse. Programmet er trial, det er gyldig i 15 dager, men det vil hjelpe deg i denne omgangen. Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis det er noen som er veldig gode på dette emnet, kan dere være så snill å forklare meg hvordan å bli kvitt dritten? Prøv å laste ned The Cleaner dette er ett program som er spesielt designet for å finne trojanere, og ta knekken på disse. Programmet er trial, det er gyldig i 15 dager, men det vil hjelpe deg i denne omgangen. Dessverre, the cleaner finner ikke dritten! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 HeisannTa en kikk på denne linken, har ikke hatt dette problemet selv men kanskje denne kan hjelpe deg litt på vei. k. amundsen Kikket du på linken kamus postet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dessverre, the cleaner finner ikke dritten! Når du bruker programmet gå inn på options->scanning og huk av disse to boksene, da blir The Cleaner betydelig mer effektiv, så prøv igjen.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Tror jeg hadde samme greia. Ser skrivebordet ditt sånn ut: Edit: Fjernet bildet Endret 25. mai 2005 av CurSe Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, Hvordan fikk du den vekk? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg fulgte denne guiden for å bli kvitt det: Joke.doc Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Hva menes med 1: Queries the following registry subkey to retrieve its value: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\Wallpaper Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ikke grubl for mye på symptomene. Konsentrer deg om Removal ( lenger ned). Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 et problem: Norton antivirus finner ikke hesten....... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da kan det hende hesten har forsynt seg av Mr. Norton. Kraftige virus ødelegger først antivirusen din, deretter setter de seg ned i ro og fred og kødder videre. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Sånn som jeg tolket dette viruset så er det bare et tullevirus som endrer bakgrunnen din og ikke mer. Jeg fant den heller ikke med Norton eller noen andre programmer så den går vel ikke under kategorien virus? Endret 26. mai 2005 av CurSe Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Sånn som jeg tolket dette viruset så er det bare et tullevirus som endrer bakgrunnen din og ikke mer. Jeg fant den heller ikke med Norton eller noen andre programmer så den går vel ikke under kategorien virus? Hvordan fandt du den og hvordan fikk du den vekk da? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Forsvant det ikke når du fulgte den guiden i word dokumentet jeg lastet opp? Jeg fulgte den prosedyren og da forsvant bakgrunnsbildet. Hvis den guiden ikke løste problemet så vet jeg desverre ikke, men den funket for meg hvertfall. Endret 27. mai 2005 av CurSe Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) DETTE BER GUIDEN MEG GJØRE; MEN JEG KAN IKKE FINNE UT AV E'EN, JEG FATTER IKKE HVA DE MENER MED: "WindowsFY" = "[program name]" d. Navigate to the subkey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run e. In the right pane, delete the value: "WindowsFY" = "[program name]" Endret 28. mai 2005 av G.Haaland Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det menes at du skal undersøke om denne registernøkkelen er tilstede, og i så fall, slette den. Start / Run og skriv regedit Klikk på plusset til venstre for HKEY_LOCAL_MACHINE I treet som åpner seg, klikk på plusset til venstre for SOFTWARE I treet som åpner seg, klikk på plusset til venstre for Microsoft I treet som åpner seg, klikk på plusset til venstre for Windows I treet som åpner seg, klikk på plusset til venstre for CurrentVersion Så klikker du PÅ Run Til høyre ser du en rekke linjer. Dersom du finner "WindowsFY" = "[program name]" (Der program name kan være forskjellige ting antagelig) - høyreklikker du på linjen og velger Slett. Så lukker du hele regedit, og tar en omstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå