xD^^ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg synes det er tungvint å måtte logge inn hver gang på Forumet... For meg, vet ikke om det gjelder andre, men den derre automatisk innlogging greia funker ikke i Opera (ikke for meg).... Derfor kunne dere kanskje fikse dette? Hvis det går? Eller hatt en inlogging til forumet på forsiden av HW...? Håper dere finner en løsning, hvis mulig.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det funker fin på meg, og har alltid gjort det? Og hvis det ikke funker, kan bare trykke ctrl+enter, så logger den på hvis du har lagret passord og sånn. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Automatisk påloggingsfunksjonen bruker vel cookies, så hvis du som mange andre har satt på "delete new cookies when exiting Opera", så vil naturligvis ikke en slik funksjon fungere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Oj, da er visst dette bare en tabbe fra min side....unnskyld, takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Glemte å nevne at du selvfølgelig kan sette forumcookien, for deretter å skru på den automatiske slettefunksjonen ved neste programstart. Sjekk så hvilke cookies som er inne og slett eventuelt de du ikke vil ha installert permanent. Fra da av vil forumcookien være permanent mens alle de andre cookiene forsvinner som normalt ved omstart. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg