Gå til innhold

Hjemmebrent -eksisterer det fortsatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så litt til det i Asker og Bærum da jeg bodde der, men varene var sjelden prima og jeg endte alltid opp med heller å kjøpe polvarer. Nå som jeg har flyttet til Trondheim for å studere har HB'en dukket opp for fullt. Det er ikke noe stress å få tak i det og man får vanligvis bra saker, foretrekker likevel Polet...

Lenke til kommentar

Må si det var mye å lese.. kanskje derfor jeg bare leste første siden også :p

 

HB ja, det er vel fåtallet i tr.heim som ikke har smakt det, eller i allefall luktet på det :)

 

HB duger egentlig bare til to ting.

 

1. Ha i kaffekoppen (kaffedoktor/karsk)

2. bli full.

 

Alternativ 2 er vel det som er mest brukt tror jeg :)

har du litt kjentfolk utenfor byen tr.heim, så får du okei HB til ca 150kr/L

Under den prisen bør du bli mistenkelig.

Lenke til kommentar
Det er ikke særlig godt (forsurer det meste du putter det i), er farlig å drikke hvis du ikke kan begrense alkoholinntaket ditt og en dårlig drikk rett og slett. Jeg drikker det ikke lenger fordi det er så utrolig mye bedre med en flaske tequila eller vodka. Da slipper du også risikoen for at det kan inneholde metanol, selv om jeg vet at de jeg kjøpte av har 100% ren sprit.

Tequila er farligere enn HB?

 

Nå skal ikke jeg skryte for hjemmebrenten, men er den god så er den god. Smaker tilnærmet vann av og til.. Kødder ikke..

DU BØR VIRKELIG FÅ SJEKKET SMAKSLØKENE DINE. HB BÅDE LUKTER OG SMAKER FUSEL.

UANSETT! :thumbdown:

Lenke til kommentar

De som synes HB smaker drit, har ikke smakt skikkelige saker!

 

Det er greit polvarer smaker bedre, men god HB ligger ikke langt bak. Har en kjenning som brenner, og han er faen så pirken på det. Derfor blir det knall god sort. Så lenge han har HB klar driter jeg i alt som man får kjøpt på polet eller i butikken!

 

Etter jeg fikk servert hans brygg for et par år siden, fikk jeg et nytt syn på HB. Har smakt på mye rart, men ingen over og ingen ved siden!

 

Så det finnes skikkelig god HB i 2005! Den kan drikkes bar uten problem også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...