B.H.H Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 fUnc eller Corepad??? hvilke av disse er best?? Skal ha en av de siden de koster bare 190kr hos digitalimpuls.no den skal brukes sammen med mx518. Trenger jeg mouse skatez? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har fUnc og er _veldig_ godt fornøyd. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har hatt fUnc og den er meget god, MEN, du sliter den fort ned. Har nå corepad magna som er av glass, og den er også meget god! Tror den vil vare litt lenger en fUnc sin Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 trenger jeg mouse skatez til corepad da? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 _trenger_ ikke, men det er å annbefale. merker veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 fUnc > corepad imo Liker ikke så glass plater, de er så svett. gogo fUnc du=) Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Liker best func. Synes de mattene av glass er så kalde. Jeg liker ikke å bruke iceskates, synes at musa beveger seg for lett og aimen min blir helt grusom, men det er helt sikkert bare en vanesak. Lenke til kommentar
krill0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 syns nå revel cell er beste jeg da Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) QPAD LowSense er absolutt best Skates får du på Hyperglide.no Endret 24. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 de har hyperglide på microplex mn passer de på mx518?? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 de har hyperglide på microplex mn passer de på mx518?? Disse skulle passe.. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 har hatt fUnc og den er meget god, MEN, du sliter den fort ned.Har nå corepad magna som er av glass, og den er også meget god! Tror den vil vare litt lenger en fUnc sin Sliter ned en musmatte av hard plast? Er du gal mann? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har hatt Icemat lenge helt til dama ble rabiat av lyden den laget når jeg spilte.. Skiftet til fUnc..storfornøyd Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 har hatt fUnc og den er meget god, MEN, du sliter den fort ned.Har nå corepad magna som er av glass, og den er også meget god! Tror den vil vare litt lenger en fUnc sin Sliter ned en musmatte av hard plast? Er du gal mann? Det er lett det. Hos noen holder den bare noen få måneder. Trådstarter burde gå for Corepad eller Q-PAD. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Merkelige greier. Har hatt min fUnc i ett år uten å kunne se noe slitasje. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Corepad absolutt. Har som sagt ikke prøvd fUnc og kan ikke si at Corepad er bedre, men etter mine erfaringer med Corepad (hatt den ca. 1 år) hadde jeg ikke vært i tvil hvis jeg skulle hatt en ny en... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Merkelige greier. Har hatt min fUnc i ett år uten å kunne se noe slitasje. Hvilken side har du brukt? Og med eller uten skatez? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jeg har hatt min func i over to år. heller ikke tegn til slitasje. Bruker den glatte siden siden jeg har optisk mus. Har aldri brukt skates heller. Jeg spiller omtrent hver eneste dag så det skal ikke stå på det. Men uansett så ble func for liten når jeg fikk 19" skjerm....spes i wow.. Endret 3. juni 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
jasco Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Merkelige greier. Har hatt min fUnc i ett år uten å kunne se noe slitasje. Hvilken side har du brukt? Og med eller uten skatez? Den ikke-grove siden. Bruker hyperglides. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå