Gå til innhold

Star Wars Nerder!

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du seriøst at jeg skulle ha søkt etter "verdens+morsomste+klipp" før jeg la inn linken? :ermm:

Haha, nei? Hadde du søkt på Triumph eller Star Wars i humorkategorien, så hadde du funnet den. Begynn med med føre-var-prinsippet. Tenke over handlingene FØR du gjør noe, istedenfor etterpå.

"Føre var"? "Tenke over handlinger FØR jeg gjør noe"? WTF!? Hva i all verden er det du snakker om!? Du pelle, jeg legger inn en link, c'mon én link! Så starter du med føre-var-prinsippet? Er det noen som trenger oppmerksomhet i dag, eller? :p

Neida, men helt seriøst - det kan umulig være sunt for et forum at folk kommer med slike kommentarer, det ødelegger jo på mange måter vitsen med å *ha* et forum. Jeg kunne jo selvsagt ha holdt kjeft og ledd litt for meg selv - og alle som så filmen etter at jeg la inn linken kunne jo ha selv søkt etter den, ikke sant? Forresten, føre-var-prinsippet tilsier at du *egentlig* burde holde kjeft, da jeg bare kan søke opp et lignende svar...errrm...nemlig. Håper du skjønner hvor jeg vil hen! Det er ikke bra å være firkantet vet du!

Lenke til kommentar

:lol:

Du er en artig skrue, Piranha (hater low caps, high caps, gidder ikke skrive navnet korrekt).

Forresten, føre-var-prinsippet tilsier at du *egentlig* burde holde kjeft, da jeg bare kan søke opp et lignende svar...errrm...nemlig. Håper du skjønner hvor jeg vil hen! Det er ikke bra å være firkantet vet du!

Du har tydeligvis misforstått hva føre-var-prinsippet går utover. Det har ingenting med at man kan søke opp et lignende svar, men at man tenker over handlingene sine før man gjør dem.

Uansett, I rest my case, jeg bare sa ifra. For øvrig, jeg får nok av oppmerksomhet ellers, om du lurer. Jeg gir faen i oppmerksomhet, jeg bare skulle ønske at folk brukte søkefunksjonen bedre. :)

Jaja, EOD.

---------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...