Roberto Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 http://www.ausgamers.com/files/details/html/2318 (Klikk "Download here") :!: :!: :!: Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Redningen: http://www.ausgamers.com/files/details/html/2318 PiRANhA, la du ikke merke til at det klart og tydelig stod «Note: This link will only remain active for 5 minutes.» på nedlastingssiden? Nuvel. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 den linken funke fint hos meg http://www.ausgamers.com/files/details/html/2318 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hmm. Merkelig. Det var uansett et genialt videoklipp. :!: Endret 23. mai 2005 av aadnk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 haha, er så bra det der. :!: Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 pwnage! Burger King - where all dragonmasters eat! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Hahaha, jeg lå så jeg gråt da Darth Vader dukket opp og "hunden" spør etter hvilken knapp han bruker for å bli hentet av foreldrene! Hahaha :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Se her! Bruk søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Se her! Bruk søkefunksjonen. Mener du seriøst at jeg skulle ha søkt etter "verdens+morsomste+klipp" før jeg la inn linken? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Se her! Bruk søkefunksjonen. Mener du seriøst at jeg skulle ha søkt etter "verdens+morsomste+klipp" før jeg la inn linken? Haha, nei? Hadde du søkt på Triumph eller Star Wars i humorkategorien, så hadde du funnet den. Begynn med med føre-var-prinsippet. Tenke over handlingene FØR du gjør noe, istedenfor etterpå. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) -slettet- tull. Endret 23. mai 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Se her! Bruk søkefunksjonen. Mener du seriøst at jeg skulle ha søkt etter "verdens+morsomste+klipp" før jeg la inn linken? Haha, nei? Hadde du søkt på Triumph eller Star Wars i humorkategorien, så hadde du funnet den. Begynn med med føre-var-prinsippet. Tenke over handlingene FØR du gjør noe, istedenfor etterpå. "Føre var"? "Tenke over handlinger FØR jeg gjør noe"? WTF!? Hva i all verden er det du snakker om!? Du pelle, jeg legger inn en link, c'mon én link! Så starter du med føre-var-prinsippet? Er det noen som trenger oppmerksomhet i dag, eller? Neida, men helt seriøst - det kan umulig være sunt for et forum at folk kommer med slike kommentarer, det ødelegger jo på mange måter vitsen med å *ha* et forum. Jeg kunne jo selvsagt ha holdt kjeft og ledd litt for meg selv - og alle som så filmen etter at jeg la inn linken kunne jo ha selv søkt etter den, ikke sant? Forresten, føre-var-prinsippet tilsier at du *egentlig* burde holde kjeft, da jeg bare kan søke opp et lignende svar...errrm...nemlig. Håper du skjønner hvor jeg vil hen! Det er ikke bra å være firkantet vet du! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du er en artig skrue, Piranha (hater low caps, high caps, gidder ikke skrive navnet korrekt). Forresten, føre-var-prinsippet tilsier at du *egentlig* burde holde kjeft, da jeg bare kan søke opp et lignende svar...errrm...nemlig. Håper du skjønner hvor jeg vil hen! Det er ikke bra å være firkantet vet du! Du har tydeligvis misforstått hva føre-var-prinsippet går utover. Det har ingenting med at man kan søke opp et lignende svar, men at man tenker over handlingene sine før man gjør dem. Uansett, I rest my case, jeg bare sa ifra. For øvrig, jeg får nok av oppmerksomhet ellers, om du lurer. Jeg gir faen i oppmerksomhet, jeg bare skulle ønske at folk brukte søkefunksjonen bedre. Jaja, EOD. --------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 It's premiere night here, for the Attack Of The Clones. But outside the theater, is the real show: return of the dorks. :!: Lo godt av den ja! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 http://icine.org/files/StarWarsEp3.wmvLord Vader bestiller burger Uhøytidelig SW Fan Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ahahahahah! :!: Drit i å ha sånne teite krangler i en humortråd, ta det over PM isteden! Syns denne absolutt fortjente sin egen tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå