_Ferrari_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det nye designet ser bra ut det, på bildet. Problemet er at hele designet "mangler" i Firefox... Skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det nye designet ser bra ut det, på bildet. Problemet er at hele designet "mangler" i Firefox... Skjønner hva jeg mener? Prøv å først åpne www.hardware.no/css/front.css, for så å refreshe den. Hjelper det? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Edit: hjalp på 6. forsøk Endret 23. mai 2005 av mr_trout Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, det virket! Takk takk! Må jeg gjøre det hver gang da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kun en gang, så bør det fungere skikkelig igjen Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Edit: hjalp på 6. forsøk Uten kommaet... Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette pleier å skje i Prisguiden: Alt havner til høyre liksom, må bla meg sideveis for å finne søkesiden.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva med å legge denne linek eller liknende som øverste tekst på www.hw.no ? Ikke alle som søker seg via forumet.... Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Enig med Okay. Burde vært en link på forsida for alle Firefoxbrukere. Tok en stund før jeg fant på å søke i forumet. Men nå funker det fint. Endret 24. mai 2005 av Mjauritz Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Problemet kan også være at man bruker adblock extension og har fjernet reklame og iframer. Det løser seg ved å fjerne adblock reglene for hw.no Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har ikke ad-block installert Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Fikk siden til å virke igjen ved å følge tipset her, men kan ikke si jeg ble imponert over det jeg da så. Kanskje det bare er meg som må oppgradere fra min 17'' CRT @ 1024x768, men jeg får følelsen av å se på siden med forstørrelsesglass. Alt er så stort og det er alt for mye luft etter min smak. Inspirert av "nye" komplett.no kanskje? For meg ser det litt amatørmessig ut, og jeg føler at jeg må lene meg tilbake for å klare å lese/få oversikt. Ja, ja, kunne ikke laget det bedre selv uansett... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det hadde gjort seg med litt cellpadding i tabellene på forumet (bare et par piksler), pluss at jeg savner at "siste fra forumet" faktisk er en link som tar deg til siste fra forumet (veit det er en link nederst, men da må man scrolle og det er, om ikke akkurat et enormt pes, litt mer pes enn å ikke scrolle forbi hele lista) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå