MeFF Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei! Jeg har per dags dato 3com OfficeConnect (kabel) router. Denne fungerer nesten helt greit. Jeg har probler med feks: lasting via BitTorren og kazaa etc. På BitTorrent får jeg bare "gul" lampe (altså ikke maks speed) og på andre lasteprogrammer, som kazaa, ares... står den bare på "connecting". Ifølge en kamerat av meg så har jeg ikke stilt inn portene riktig. Dette har jeg prøvd å gjøre noe med, men jeg vet ikke riktig hvor og hvordan jeg skal stille på det! Hvor og hvordan? SPI Special Applications Virtual Servers Client IP Filters MAC Address Filtering DMZ Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Regner med at du har en 3crwe554G72-versjon. Da kan du bare velge hvilket program du trenger hjelp med fra denne linken. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg har en slik: 3COM og da er menyen slik: Bilde Jeg har prøvd med det meste, men jeg har enda ikke fått det til å virke.. Endret 24. mai 2005 av MeFF Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Prøv en av de andre 3Com-routerene i 800-serien fra denne linken, og se om bildet ligner ditt. Bildet du har lagt ut fra din egen router er uleselig. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Tror jeg fikk det til nå! Sorry for det dårlige bildet, men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå