Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noen som vet om det finnes en enkel måte å "bryte" opp disse på? Eller må det dedikerte verktøy til? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 skjønner ikke hva du mener.... FORKLAR gjerne bilder Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis disse "forseglede skruene" er popnagler du mener, så kan du bruke en borr til å få løs disse. Klarer ikke helt se for meg noe annet som er "forseglet". Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Var popnagler jeg mente, ja... Slik (Bare et eksempel jeg fant på google, ikke min boks) Stress å borre da.... Endret 23. mai 2005 av enoeth Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det finnes vel verktøy som gjør jobben fortere og lettere, men en borr er å foretrekke, så fremt til at du ikke har enormt mange popnagler du vil bli kvitt. Går fort og borre vekk noen popnagler, ikke noe problem. Bruk en borr som er litt større enn selve hullet, så vil du nok borre vekk en popnagel på noen strakser. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Var popnagler jeg mente, ja... Slik (Bare et eksempel jeg fant på google, ikke min boks) Stress å borre da.... stress og borre! ja ja men det er ingen annen måte og gjøre det på :!: Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tenkte å spraye kabinettet mitt. Blått nede og rødt oppe. Og da vil jeg gjøre en skikkelig jobb med alle brønnene og ei plate i midten. Det er sikkert over 30 stykker inni der...! Kabinettet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Trenger jo igrunn ikke fjerne alle popnaglene fordi du vil spray-lakkere kabinettet. Noen få popnagler kan du jo fjerne, men ser ikke helt hensikten med å "demontere" kabinettet fordi du skal spray-lakkere det. Så lenge du gjør en god spray jobb, så er det ingen som ser forskjell om du har demontert kabinettet eller ikke. Husk at du må montere popnagler igjen, hvis du ikke har noen andre planer for det. For det vil jeg tro du trenger en nagler. Det kan du f.eks finne på Clas Ohlson (Søk etter nagle) Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Tror han skal lakkere inni... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er klar over det. Men ser ikke hensikten med å demontere kabinettet fordi. Men opp til deg det da.. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Vil bare gjøre en skikkelig jobb. Så slipper jeg, eventuelt noen andre, å plutselig finne en rød flekk på det blå visa/versa, eller en flekk som ikke er fargelagt i det hele tatt. Tar ikke så lang tid å tørke heller, hvis delene ikke henger sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå