Blaz3r Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg lurer på om det er noen spessielle visuelle forsjeller på quality og high quality på image quality i driver innstillingene. har merka at det er en god del forskjelli fps mellom disse 2, er derfor i tvil om hva jeg skal kjøre på. takk for svar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) jeg lurer på om det er noen spessielle visuelle forsjeller på quality og high quality på image quality i driver innstillingene. har merka at det er en god del forskjelli fps mellom disse 2, er derfor i tvil om hva jeg skal kjøre på. takk for svar Kan desverre ikkje svare for deg siden eg har ATI kort, men ta å kjør ett grafisk tungt spill f.eks FarCry og ta bilder in-game med begge instillingene. Så kan du studere dem etterpå å se om det er noen vesentlig forskjell Kan jo seff vere du ikkje har FarCry, men ta ett eller annet spill i hvertfall Endret 23. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg lurer på om det er noen spessielle visuelle forsjeller på quality og high quality på image quality i driver innstillingene. har merka at det er en god del forskjelli fps mellom disse 2, er derfor i tvil om hva jeg skal kjøre på. takk for svar Kan desverre ikkje svare for deg siden eg har ATI kort, men ta å kjør ett grafisk tungt spill f.eks FarCry og ta bilder in-game med begge instillingene. Så kan du studere dem etterpå å se om det er noen vesentlig forskjell Kan jo seff vere du ikkje har FarCry, men ta ett eller annet spill i hvertfall Jepp Hvis du ikke har FarCry så ta et annet spill av nyere dato med god grafikk. Kan bli vanskelig og sammeligne bildekvalitet med to screenshot fra Wolfenstein 3D. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Forskjellen er der, om du vil legge merke til det under spilling er en annen sak. Testet det selv der jeg tok screenshoots og så ikke så veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Innstillingene påvirker optimaliseringer av teksturvisning. Quality bruker optimaliseringer for anisotropisk filtrering. High Quality slår av alle optimaliseringer, og krever dermed litt mer maskinkraft. Forskjellen ser du best på detaljerte teksturer fra lav vinkel. Med Quality vil du kunne merke at pikslene i teksturene ser ut for å bevege seg, noe lignende det du kan se på kantlinjer med anti-aliasing slått av. High Quality vil som regel vise glattere teksturer. Optimaliseringene ser forøvrig ut til å variere en del mellom driverversjonene, så bildekvaliteten kan bli ganske forskjellig avhengig av hvilken driver du bruker. Endret 23. mai 2005 av XENiTiS Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 okay...nyttig informasjon så er det vare å vurdere om high quality er verdt 10-15 fps da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå