scudflip Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 YES! Jeg fant en scroll med summon golden saint, også rappet jeg en grand soul gem rett foran øynene på eieren (uten sneak..) og han turte ikke gjøre noenting Nå har jeg endelig en soul som kan gi meg en constant effect greie. Tror jeg skal gi min exquisite shirt en constant effect health gain. Men vil den lades ut etterhvert? Eller er det bare å gå med den hele tiden? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Tror ikke den skal lade seg ut. Har gått med min healing shirt lenge uten å få noen indikasjon på at den er i ferd med å bli utladet. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Ah, dette blir konge! Men jeg sjekket hvor mye det kostet å lage den da. Det kostet 20000 for bare 1 health gain! Det blir kanskje litt lite for å dra nytte av den i kamp. Det funker vel sånn hos deg at helsen lader seg opp igjen selv hvis du blir skadet? Jeg kjøpte en slave i går på en av disse telvanni øyene. Hun kostet 1000 spenn, men jeg kunne ikke få henne til å gjøre noen ting! Det var litt skuffende, så jeg satte henne bare fri igjen... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har satt fri så mange slaver at jeg har fått kode ordet til Twin Lamps. Men når jeg skulle gå til en person for å få noen oppdrag for Twin Lamps, så hadde jeg allerede gjort de :smile: Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Merker at det spillet her går dypt og at det er mye jeg ikke vet enda! Har ikke hørt noe om twin lamps jeg, enda jeg har satt fri en drøss med slaver i forskjellige gruver osv. Nå har jeg fått skaffet meg Daedric og glass longsword + glass armour :smile: Nå mangler jeg bare glass greaves. Noen ideer om hvor jeg kan finne det? Jeg fant alle delene untatt greaves i ghostgate. Jeg har dessuten enchanted glass sverdet sånn at det automatisk tar soul trap. ganske kjekt i grunn. Men jeg dreit meg rimelig bra ut med det i går... Jeg gikk inn i en eggmine og hakka i filler kwama kryp - med soul trap sverdet... Før jeg fikk tenkt meg om hadde jeg fyllt alle grand soul gems'ene mine med stusslige kwama workers :sad: Og like etterpå traff jeg selvfølgelig på en Golden Saint! Ergelig... Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Samtidig med at jeg innstallerte Morrowind så installerte jeg også den nyeste patchen (jeg kjøpte MW ganske sent..) I dag kjedet jeg meg litt mye på jobben så jeg leste litt om hva patchen rettet på osv. Da fant jeg ut at de har fikset et par ting som er nevnt i dette emnet her. For eksempel så kan man ikke summone bound våpen og legge dem fra seg lenger. Også var det denne: "Robe of St. Roris changed to Cast When Used". Og dermed er jakten avsluttet på den for min del... Får nok lage min egen "helsetrøye" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå