Hurricane-bf.no Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei ! Jeg har et eget hjeme nettverk alt fungere helt fint, borsett i fra at jeg får ikke delt dokumenter med den andre pc`n min. Btw: Jeg har en Di-514 ruter. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kan du være litt mer spesifikk. Kan datamaskinene se hverandre? Får du opp en feilmelding? Deler du den riktige mappen? Lenke til kommentar
Hurricane-bf.no Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Det funker å spille spill å sånt. får ikke opp noen feilmeldinger. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Mangt kan være årsaken til problematikken etter hva du har gitt av opplysinger. Muligens kan en feilkonfigurasjon av brannmuren være kjernen til problemet - du må åpne portene 137 - 139 mot nettverket - skjønt det er nok sannsynligvis fildelingsfunksjonaliteten i operativsystemet som behøver en titt (det er Windows, ikke sant?). I så fall vil trolig følgende hjelpe: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;304040 Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kanskje du ikke har innstalert protokoller? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du må velge skru på printer og fildeling;) det får du velge når du setter opp hjemme nettverk med den veiviseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå