Hydron Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei! Jeg driver å sparer til ny PC nå. Jeg vil kjøpe i deler og vil ikke at prisen skal over 8500. Kunne noen finne deler fra sider som Komplett for meg? Vil ikke ha med ekstra harddisk, mus, musematte, brenner, printer og masse unødvendige ting, men Windows XP skal jeg ha med :!: For dere som lurer så skal denne PC'en brukes til spilling og surfing. Totalt er jeg oppe i 2200 kr allerede. Trenger ikke være en super PC bare den duger bra Takk på forhånd HydroN Endret 23. mai 2005 av Hydron Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei! Jeg kan gi deg et tilbud, da jeg driver som annonsør* Nei, det kan du nok ikke. Ta heller en titt på retningslinjene. *Salgsannonse fjernet* Rikky Endret 23. mai 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Det høres nokså bra ut, men hvor får jeg kjøpt alle disse delene. Passer de også forresten? Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det høres nokså bra ut, men hvor får jeg kjøpt alle disse delene. Passer de også forresten? Det er ikke deler som han har funnet. Det er en pc han har, som han vil selge til en grei pris(ser det ut som) til deg Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Dette skal være med: Skjermkort, CD-ROM ogDVD-ROM, Harddisk, PSU, Hovedkort, RAM, Kabinett, Prosessor, Diskett stasjon, Operativ system. Ser at det mangler en del ting av det du fant. ALLE DELENE SOM ER NEVNT HER MÅ PASSE Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette skal være med: Skjermkort, CD-ROM ogDVD-ROM, Harddisk, PSU, Hovedkort, RAM, Kabinett, Prosessor, Diskett stasjon, Operativ system.Ser at det mangler en del ting av det du fant. ALLE DELENE SOM ER NEVNT HER MÅ PASSE Tror enda ikke du skjønner. Han har en pc som han vil selge til deg. han har skrevet opp de viktigste delene. Vanskelig å skjønne eller?! Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 btw, du har jo Windows XP Home Edition på en cd, alex. Så det trenger du ikke =) Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 da salgs annonsen min er blitt fjærnet, bare PM meg, for info..... Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 da salgs annonsen min er blitt fjærnet, bare PM meg, for info..... syns itje du det er litt merklig da? til trådstarter, skal du ha ny pc, ikke kjøp brukt! bygg deg en selv, det er morro og lærerikt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg