Gå til innhold

Billig kabinett med plass til vifter for 3 disker?

Anbefalte innlegg

Har et gammelt chieftec tower som har gjort jobben sin veldig bra. Og jeg kunne beholdt det, hadde det ikke vært for at jeg har 3 disker som lager endel varme, og jeg har liggende noen 80mm vifter, som jeg tenkte å dedikere til hver sin disk. Nå sitter diskene litt for trangt og litt for nære hverandre synes jeg.

Noen som har et godt tips til et kabinett der det vil være GOD plass mellom hver av diskene, og man har plass til å sette inn en vifte for hver av dem? Det gjør meg ingenting om det går utover plass til diskett og optiske enheter. Har kun en dvd-brenner, og ingen diskettstasjon.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta en titt. Har hatt endel disk-kræsj, og jeg vil sørge for at hver disk er kjølt med vifte (på lav rpm selvsagt). Men umulig å få plass til disse viftene i det nåværende kabinettet mitt. Burde jo egentlig vært satt av plass til å montere vifter bak diskene i alle kabinetter...

Lenke til kommentar

Det er litt kjip plast kvalitet på fronten på H700B. Døren går ikke helt til siden heller, den står liksom bare rett ut. Side døren er også litt vanskelig å få av.

Bortsett fra dette er det et meget solid kabinett.

Du skal få mitt gratis uten strømforsyning om du gidder å hente det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...