fargoth Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) jeg har et tilsvarende bildet som det der. Det er tatt like etter "ulykken". Et par dager senere, det ligger masse rester over alt.Bildet er 9372*9372 pixler, og 14mb.. Har foreløpig ikke noe sted å uploade det, men det kommer vel etterhvert.. Endret 17. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Jo, han vil bygge noen nye bygninger akkurat identiske med WTC bare litt høyere og som tåler mer. Håper ikke han planlag en bygning som skulle tåle flere fly kræsjene inn.. I grunnen skulle tvillingtårnene tåle en støyt. Metallkonstruksjonene var bygget for å tåle 3000 grader celsius, før det ville smelte, og tårnet ville rase. Uheldigvis ble temperaturen litt høyere, og katastrofen var et faktum. Klarer de å bygge skyskrapere som vil være i stand til å stå, selvom det skulle skje igjen, så ville det være genialt. Men skadene ville allikevel være enorme. Vet ikke hvorfor jeg skrev akkurat dette, men det falt meg bare inn ein an av grunnane til at det gjekk galt var at det ikkje var slukkingsanlegg, men gipsplater istandenfor, dette gjorde at det vart enorme mengdar støv. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Kan ikke Gmail kun motta 10mb store filer da? Sorry for å gå så off topic Endret 22. februar 2009 av sablabra Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har et tilsvarende bildet som det der. Det er tatt like etter "ulykken". Et par dager senere, det ligger masse rester over alt.Bildet er 9372*9372 pixler, og 14mb.. Sikter du til dette bildet: http://ftp.die.net/mirror/wtc/wtc-photo-large.jpg Skulle ønske jeg hadde en slik oppløsning på mitt kamera. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har et tilsvarende bildet som det der. Det er tatt like etter "ulykken". Et par dager senere, det ligger masse rester over alt.Bildet er 9372*9372 pixler, og 14mb.. Sikter du til dette bildet: http://ftp.die.net/mirror/wtc/wtc-photo-large.jpg Skulle ønske jeg hadde en slik oppløsning på mitt kamera. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 var nok helt sikkert det bildet ja.. Har opplevd flere maskiner som har kræsjet ved åpning av det bildet.. her er forresten en krympet versjon; bare 1000*1000 pixler... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Det er andre bygninger som har overlevd lignende krasj. Ta bare empire state building. Forskjellen ligger i bekledningen. Det finnes omtrent ikke motstand i glass i forhold til murstein vøttø EDIT: Jeg vil anbefale fargoth å fjerne epost addressen snarest, siden slike forum som dette blir trålet av spamboter... Endret 31. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde det vært opp til meg skulle det muslimsk amerikanske samfunnet fått bygge verdens største moske der, til minne for de døde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hadde det vært opp til meg skulle det muslimsk amerikanske samfunnet fått bygge verdens største moske der, til minne for de døde. Det var en interresant tanke... Men litt for kontroversielt for "gode, kristne" amerikanere tror jeg... Endret 31. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Amerikanerne er jo så dum alikavel. Jeg er sikker på at det ikke hadde vært noe problem for muslimene å lure de gode kristne til å bygge hele komplekset, verden største moske. Et annet spørsmål, hvem er det som bruker synagoger? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Å steike for et gigantisk bilde *Lagre* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg var der når jeg var i New York i mars. Det er et stort inngjerdet hull i bakken og masse gravemaskiner nedi.. Egentlig ganske sykt å se hvor stort området egentlig var. Det stod også hva som skulle bygges der, var det 1800 fot høye tårnet som er avbildet tidligere i tråden. Kan kanskje hende at de ikke skal bygge det likevel da, men de hadde ikke fjernet den plakaten med info om den når jeg var der.. Noen som har oppdatert informasjon på det området? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Trodde norske Snøhetta skulle ha ansvaret for Ground Zero jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det finnes omtrent ikke motstand i glass i forhold til murstein vøttø Feil! WTC er laget av stål, med rørstruktur. Grunnen til at WTC kollapset av at gulvet ikke var skikkelig brannskikret. Når gulvet forsvant, datt tårnet sammen Har en dokumentar film på 2 timer om kun hvorfor WTC kollapset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det finnes omtrent ikke motstand i glass i forhold til murstein vøttø Feil! WTC er laget av stål, med rørstruktur. Grunnen til at WTC kollapset av at gulvet ikke var skikkelig brannskikret. Når gulvet forsvant, datt tårnet sammen Har en dokumentar film på 2 timer om kun hvorfor WTC kollapset. Var vel faktisk en blanding. Jeg er klar over det du nevner men flyet hadde ikke penetrert like langt inn i bygningen om kledningen var anderledes... Dette sammen med det du nevnter skapte en "recipie for disaster" som de kalte det i en rapport jeg leste på en eller annen faktaside... Det var DE og ikke jeg som dro paralellen til Empire State Building. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det finnes omtrent ikke motstand i glass i forhold til murstein vøttø Feil! WTC er laget av stål, med rørstruktur. Grunnen til at WTC kollapset av at gulvet ikke var skikkelig brannskikret. Når gulvet forsvant, datt tårnet sammen Har en dokumentar film på 2 timer om kun hvorfor WTC kollapset. Var vel faktisk en blanding. Jeg er klar over det du nevner men flyet hadde ikke penetrert like langt inn i bygningen om kledningen var anderledes... Dette sammen med det du nevnter skapte en "recipie for disaster" som de kalte det i en rapport jeg leste på en eller annen faktaside... Det var DE og ikke jeg som dro paralellen til Empire State Building. Mer eller mindre wtc var laget av diamanter tror jeg ikke de kunne holde imot ett fly med 45000 liter flybensin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå