Newt32 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei! Jeg lurte vel egentlig bare på hvordan Twin Towers plassen ser ut i dag? Hadde satt stor pris på noen bilder. Har gjort litt søking rundt om kring på nettet uten noe resultat! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har du prøvd å søke på Ground Zero? Er visst det plassen heter i dag. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Har du prøvd å søke på Ground Zero?Er visst det plassen heter i dag. Nei. Takk, det er nok navnet på plassen i dag ja! Fant et ganske stor og overskiktelig bilde av Ground Zero her! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg har et tilsvarende bildet som det der. Det er tatt like etter "ulykken". Et par dager senere, det ligger masse rester over alt. Bildet er 9372*9372 pixler, og 14mb.. Har foreløpig ikke noe sted å uploade det, men det kommer vel etterhvert.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg var der i vinterferien. Det som er der er liksom undergrunds banen, så er det et inngjerdet området hvor det bare ser ut som en byggeplass. Det er en svær "plakat" hvor det er bilder og tekst om diverese idèer om hva som kanskje skal bygges der. Det var egentlig ikke så veldig spessielt, hadde flere forhåpninger før jeg dro dit. Jeg har noen bilder men vet ikke om jeg finner dem, men om jeg finner dem kan jeg vise de frem Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Driver de ikke å bygger opp et eller annet der? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ace: Når jeg var der i vinterferien var det ingen bygging. Se hva jeg skrev over, det var flere idèer om nye byginger. Bilder kommer forresten i morgen, fattern har dem på jobben Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Når dere er inne på det, Ace og Stish, så mener jeg å huske at det var et norsk arkitektfirma som vant konkurransen om hva som skulle bygges på Gorund Zero. Vinner-modellen så slik ut: Men før det ble satt i gang bygging, fant de ut det at det ville være for risikabelt å bygge en slik høy bygning igjen, med tanke på at det kunne bli et nytt terrormål. Den skulle bli verdens høyeste, med femhundre_og_et eller annet antall meter. Som dere ser på bildet, skulle det bygges en enormt høy bygning, med flere lavere bygninger rundt. Dette ble det da altså ikke noe av etter hva jeg har forstått. Edit: Beklager størrelsen på bildet Endret 23. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det var et av bildene som var der ja Lenke til kommentar
T.L Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Ny McDonalds! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette ble det da altså ikke noe av etter hva jeg har forstått. http://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_tower Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det var jo et japansk arkitektfirma som hadde store planer om mange tårn og med et hovedtårn. De var formet slik at solen skinte akkurt på midten av ground zero. Men jeg har ikke fulgt med i det siste. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skulle det ikke bli flyplass der da Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 det tårnet ble jo ikke noe av, det var jo for dårlig sikra mot ett nytt angrep.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Bildet er 9372*9372 pixler, og 14mb.. Har foreløpig ikke noe sted å uploade det, men det kommer vel etterhvert.. Håper det Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skulle det ikke bli flyplass der da Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Jo, han vil bygge noen nye bygninger akkurat identiske med WTC bare litt høyere og som tåler mer. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Jo, han vil bygge noen nye bygninger akkurat identiske med WTC bare litt høyere og som tåler mer. Håper ikke han planlag en bygning som skulle tåle flere fly kræsjene inn.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skulle ikke Donald Trumph bygge noe der? Jo, han vil bygge noen nye bygninger akkurat identiske med WTC bare litt høyere og som tåler mer. Håper ikke han planlag en bygning som skulle tåle flere fly kræsjene inn.. I grunnen skulle tvillingtårnene tåle en støyt. Metallkonstruksjonene var bygget for å tåle 3000 grader celsius, før det ville smelte, og tårnet ville rase. Uheldigvis ble temperaturen litt høyere, og katastrofen var et faktum. Klarer de å bygge skyskrapere som vil være i stand til å stå, selvom det skulle skje igjen, så ville det være genialt. Men skadene ville allikevel være enorme. Vet ikke hvorfor jeg skrev akkurat dette, men det falt meg bare inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå