DesiRomeO Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 oi!!! nå har k750i kommet i butikkene.....mens z800i...er ingen steder å se.... nå er jeg meget usikker på hvilke mobil jeg skal kjøpe...noen anbefalinger....?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Trenger du bra kamera og en liten fin mobil; Kjøp K750i Trenger du 3G og videosamtale og har litt mer penger og tid; Kjøp Z800i. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 såpass jah...seff vil jeg bruke minst mulig pener på best mulig telefon også har jeg ikke noe særlig bruk for 3G!!! (da det sikkert kommer mange bedre etter hvert)... hmm...blir mer og mer...begreiset for k750i!! noen anbefalinger på nettbutikk? eller bør jeg prøve i vanlig butikk? jeg vil gjerne ha den i hånda om maks 2 dager og støtter k750 kort opptil 4gb? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bestiller du nå har du den i hånd om 2/3dager. Utifra hvajeg har hørt støtterden opp til 4gb minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå