DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sorry et ikke gosen jeg legger inn flere bilder i samme post så det blir heller flere innlegg Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det er ikke ment for i breefe, men da kan thread stareren se ogsen det ser ut inni og ogsen løsninger det har osv. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Meget pent kabbis da =) åssen er kvaliteten? blir det fort riper og sånn? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Meget pent kabbis da =) åssen er kvaliteten? blir det fort riper og sånn? Det er topp kvalitet syns jeg, vis det blir riper er det bare å tørke vekk med en klut, har fått flere sjokk av riper, så fikk jeg bare vaska dem bort.... MEN fettmerker blir det endel av vis man skal bære pcen på LAN osv. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 okey =) fint det der med ripene men er det ikke det samme med fettmerker da? like lett å få vekk? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det litt slit og få dem av ja, det er noe dritt. men de går ihvertfall bort... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er du sikker på at den vifta der klarer å holde oppe den tunge radiatoren? Har en selv og den er vel litt for tung for ei vifte? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det holder fint det ass, den sitter som støpt og har bært den rund osv. og ikke no prob. der nei.. Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 DarkStarr: drit kult kabbis! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen form for støydemping til hardiskene i PC7 kabinettet? Støvfilter? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Takker Glittertind det er et støvfilter i front, men ikke noe lyddemping. Det eneste jeg har merka på dette kabinettet som kan være litt trasigt er at psuen blir gjemt bak den metal plata og da er det ikke så lett å komme til vis man skal sette inn en vifte i toppen eller mekke noe annet oppi der, men ellers er det et konge kabinett er kjempeforøyd med det... Lenke til kommentar
benz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ikke noe ulempe at det følger med 2 stk 12cm ADDA vifter (helt greie) i prisen. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det mulig å sette dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=W65B på siden? Er det en HEL side? altså, man trenger ikke å skjære vekk noe, slik som på andre "kitter" ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, det passer ikke. Det passer kun til PC61USB/PC86USB/PC6085B/PC7BUSB, og det er ikke set kit, det er en ferdig sidedør m/vindu Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 åååååå noen som vet om et vindu som passer til????? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det finnes ikke ferdige dører til kabinettet (som jeg vet om) men alle med mindre mål enn kabinettet budre passe (bruk logikken litt også) Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Står på Lian Li sin hjemmeside at Window Kittet: W-65A/B passer til PC-7 Series. Og Kabinettene PC-7 plus/PC-7B plus, ser ut som de er de samme som PC7BSCAND. Samme dimensjoner! Passer muligens Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 det er bare å prøve folkens også kan dere gi meg tilbakemelding om det går Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nytt forslag: Send mail til microplex, så får du sikkert svar ganske kjapt! Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Spurte Microplex om dette, og det var positivt. Man kan med andre ord bruke W-65A/B til PC7BSCAND Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå