glittertind Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg trenger ett nytt kabinett, og har lurt litt på dette: (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND) er dette ett kabinett og satse på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ja, det kabinettet skal være veldig bra Og Lian Li kvalitet til en billig penge. Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 er de viftene som følger med bra nokk, eller burde jeg kjøpe nye? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er det bare jeg som har feil intrykk av lian li når du sier at det er billige kabinetter? har inntrykk av at de er pissdyre! men såvidt jeg har skjønt er også lian li noe av det beste. nesten som en ferrari... (bil) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 er det bare jeg som har feil intrykk av lian li når du sier at det er billige kabinetter? har inntrykk av at de er pissdyre! men såvidt jeg har skjønt er også lian li noe av det beste. nesten som en ferrari... (bil) Se heller på et Lian Li som en Jaguar. Det er dyre biler som er veldig solde og ganske pene, uten alt dilldallet på Det je mente med "Og Lian Li kvalitet til en billig penge. " var det at det var et Lian Li-kabinett som er billigere enn de andre Lian Li kabinettene. Men veldig billig i forhold til andre kabinetter er det da ikke Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Altså, i det dere mener at de er de beste Hva er det dere kjenne tegner som det beste ?! Designet ? Er det metallet , aluminumet ? Er det måten det er lagd på ? Er det Prisen på Lian li som er bra ? ( hoho =) ) Gi meg et par forskjeller på et Lian Li kabinett for 1700kroner og et for 800. Klarer dere det skal dere få en Cyber Kos Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg kjøpte dette kabinettet nå nettopp, fikk henta det for 5 dager siden. Har ikke fått testet det med hovedkort enda (er på reparasjon), men det ser veldig bra ut. Utrolig lett er det også, begynte å lure på om de i det hele tatt hadde pakka kabinettet i pakken jeg fikk! Viftene skal være støysvake (19dB), og det er to stk av de. Har ingen bred erfaring med det enda, men det lover bra Også er det jo nesten halv pris av alle andre Lian Li-kabinetter da Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har dette kabinettet selv og er kjempe fornøyd, det er lett, digg finnish, god plass og billig.... de viftene som følger med er bra de jeg bruker dem, de bråker ikke no spess.... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det Hk skuff som man kan dra ut ? Blir det fort riper ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det Hk skuff som man kan dra ut ? Blir det fort riper ? Nei, de billige versjonene har ikke hovedkortskuff. Det som er så fint med aluminium er det at hvis det blir riper, så syntes de dårlig. Så man legger ikke merke til de Jeg har hatt mitt kabinett i over et halvt år nå, og det har sikkert vært på 5 LAN, men det ser fortsatt hgelt nytt ut. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tuller du !? Jeg har hatt mitt i 1år, det er store skramer innover i kabinettet. Men jeg er ikke villig til og gi 800kroner for et nytt et, når det bare er meg som ser på det. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ER det skiggelig svart det kabinettet? elller er det mer gråligt? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er vel grått/svart 80 (+) % svart ? Lenke til kommentar
on Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dette så veldig bra ut ja. Lian Li regnes for å være det kabinettet på markedet med best kvalitet. Jeg har Lian Li pv1100, og er veldi fornøyd: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1100B Viftene som følger med bråker ganske bra, de bør byttes med, men dette er 120x120mm da, så jeg regner med at viftene som følger med ditt kabinett bråker litt mindre. Lenke til kommentar
lonet Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har lian li pc-7ascand, og jeg er veldig fornøyd med det. Har brukt det i et par måneder nå. Viftene høres nesten ikke (bruker viftestyring integrert i hovedkortet). Jo, hvis du legger øret inntil maskinen, hører du jo at det suser ørlitt, men du skal være veldig kresen på bråk hvis ikke det er akseptabelt. Kabinettet er pent å se på, det har god plass inni og det har uttak for mic, hodetelefon, usb (2 stk) og firewire i front. Jeg kan absolutt anbefale dette kabinettet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Lonet, det er billig kabinettet til Lian li det ? Pent for prisen. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Det er ikke noen hk skuff og det blir ikke riper i det hele tatt, men finger merker blir det en del av.... det her derimot har hk skuff Endret 30. mai 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
lonet Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lonet, det er billig kabinettet til Lian li det ?Pent for prisen. Ja, det er billigste lian li. Det er faktisk billigere enn mange aluminiumskabinetter fra andre produsenter. Og ja, det er pent å se på, spør du meg. Men det er jo en smaksak... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 tror dere at det er no "juks" eller noe som er dårlig med kabinettet siden det er så billig???? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Her er noen bilder av min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå