inept Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 heisann! dama skal ha ny mobil. jeg bare lurer på åssen det er med garanti og reparering når man kjøper fra nettbutikk, i dette tilfelle: netshop.no eller mshop.no Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøpte min SE K700i på Best-Buy, og om den skal på reperasjon kan jeg levere den inn til hvilket som helst mobil forhandler i nærheten. Eneste jeg må betale er frakt for å få sendt mobilen. Det han jeg snakket med sa iallefall Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 feil Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren. nå skal det jo nevnes at dersom du sender den et helt annet sted enn de mener den skal så kanskje de har rett, men i utgangspunktet nei. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøpte min SE K700i på Best-Buy, og om den skal på reperasjon kan jeg levere den inn til hvilket som helst mobil forhandler i nærheten. Eneste jeg må betale er frakt for å få sendt mobilen. Det han jeg snakket med sa iallefall Du kan levere den kostnadsfritt til den selger velger at du skal levere til. Du kan levere til alle autoriserte verksteder, forhandlere kan nekte deg å levere inn hos seg. Du kan f.eks ikke kjøpe en mobil på komplett og tro at vi i butikken vår gjør deg den tjenesten å sende inn telefonen din gratis til reperasjon. Da skal du være jente og fiiin (ja, vi er grisegutter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå