Gå til innhold

OK, hva skjedde med HW-skin'et for 20 sek siden?

Anbefalte innlegg

QUOTE (Billy Bob @ 23/05/2005 : 22:42)
Er ikke det mulig å ha forummenyen i det nye utseende? Jeg hadde det, men da jeg skiftet tilbake fra det gamle til det nye igjen, forsvant den elskverdige menyen..

Hva mener du?

SOGM: Det går ann, i kontrollpanelet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (PiRANhA @ 23/05/2005 : 23:20)
Hm, det hadde ikke vært mulig å få letter-spacing til å være den samme som den var i den gode gamle 2-kol. hw.no skinnet? Pleaseee?

Det er da bare å BYTTE SKIN i kontrollpanelet deres.

Til de som forsatt ikke vet hvordan: link

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 23/05/2005 : 23:36)
QUOTE (PiRANhA @ 23/05/2005 : 23:20)
Hm, det hadde ikke vært mulig å få letter-spacing til å være den samme som den var i den gode gamle 2-kol. hw.no skinnet? Pleaseee?

Det er da bare å BYTTE SKIN i kontrollpanelet deres.

Til de som forsatt ikke vet hvordan: link

Da ville jeg jo ha spurt om hvordan man endrer skin. Jeg syns bare at det ser bedre ut med den letter-spacingen hw.no hadde før (vet flere syns det også), derfor kom jeg med noe som kalles tilbakemelding.

Lenke til kommentar
QUOTE (Ueland @ 23/05/2005 : 22:46)
QUOTE (Billy Bob @ 23/05/2005 : 22:42)
Er ikke det mulig å ha forummenyen i det nye utseende? Jeg hadde det, men da jeg skiftet tilbake fra det gamle til det nye igjen, forsvant den elskverdige menyen..

Hva mener du?

SOGM: Det går ann, i kontrollpanelet ditt.

Jeg har nå den gamle versjonen av hw.no skinnet (hardware.no, ikke hardware 2005), men hvis du Ueland ser etter

er ikke den bakgrunnen dere hadde her på forumet før i venstremenyen her lenger. (Var jo også på gamle siden deres den bakgrunnen).

Sikkert derfor mange sier at de ikke finner det gamle designet, dessuten er de designene nesten helt like, den eneste forskjellen jeg kan se er logoen.

Jeg vil hvertfall ha den bakgrunnen i venstremenyen tilbake!

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på HW.NO så har jeg ikke skin i det hele tatt! Bare masse rot med tekst og bilder! Det er først når jeg logges på forum etc. at ting begynner å se mer normalt ut. Slik skal det vel ikke være? :hmm:

*edit* Tøm cachen og restart browser, så blir det bra!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Hos meg ble bare halve skjermen utnyttet... gikk tilbake til et gammel skin, da funket det fint igjen (takk og lov), men det er vel ikke helt slik dere har tenkt at slike problemer skal fikses? "Gå tilbake til slik det var før så funker det ordentlig" :ermm:

Opera by the way

Lenke til kommentar

Det er jo helt annerledes her nå?

Var da mye bedre før med den blå menyen på toppen..... Og den andre bakgrunnen til hw.no logoen.

Likte forshåvet de sorte a:hover linkene.

Edit: Helt øverst til høyre så er det også helt rart. Linja på "boksen er ikke rett".

post-179-1116958797_thumb.jpg

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Snekkern: Jo det er nok hos deg, da du har valgt og øke skriftstørrelsen i opera, og det kan ikke vi lage systemer for.

Ta ctrl og minus tegnet en gang når du er i opera, så bør ting minskes litt, eventuelt så kan du velge det fra en drop down.

Er det ikke det så har du økt skriftstørrelsen et eller annet sted på systemet ditt.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 28/05/2005 : 11:25)
Snekkern: Jo det er nok hos deg, da du har valgt og øke skriftstørrelsen i opera, og det kan ikke vi lage systemer for.

, så bør ting minskes litt, eventuelt så kan du velge det fra en drop down.

Er det ikke det så har du økt skriftstørrelsen et eller annet sted på systemet ditt.

Merkelig,hvorfor dukket dette problemet opp kun her og etter at dere la ut dette?

Hvorfor fungerer alt ellers uansett side? Nei jeg har ikke forandret noe som helst, jeg har nylig reinnstalert alt og det samme problemet er der selv da,

Ta ctrl og minus tegnet en gang når du er i opera

Dette hjelper heller ikke :hmm:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...