christian232 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke-gjester lov til å ferdes på hotelles eiendom? Er det fesk lov å spasere i hotellparken? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmm på et privateid hotell er jo utedelene av hotellet også privat. Men et godt spørsmål egentlig. Et av hotellene vi har i byen og stor park (som tilhører hotellet) og den blir brukt som en offentlig park. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Pussig. Ikke vet jeg iallefall Endret 23. mai 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du må ha sett passe boms ut etter å ha blitt kastet ut fra et hotel. Tror jeg har sett det EN gang, og det var også en boms. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Ja må nok ha sett ut som en boms. *LOL* Lurer på veldig på dette her jeg.... Endret 23. mai 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg vil tro at hottelet kan sparke deg ut, hvis du gjør noe du ikke skal, sjenerende osv. Men ikke hvis du bare går der. Men en boms kan virke sjenerende, så da kan han bli kastet ut vil jeg tru. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hotellet har nok sin fulle rett til å vise bort personer helt som de selv vil, enten de er gjester eller ikke-gjester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå