Ozelot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ozelot: Har du tømt cache og evt. restartet nettleser? (Føler jeg begynner å gjenta meg selv her...) Nå er kakene byttet ut, og cachen "cleared". Men jeg synes faktisk det gamle designet er bedre... (likte det rutenettet i bakgrunnen..) Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hovedsiden funker ikke i opera 8 og firefox 1.0.4. Forumet (reply siden) ser ut som før, mens lesing av tråder er så som så... En tømming av webproxy'n hjalp heller ikke.. så nei ingen ny fin drakt å se her.. ser mer ut som keiserens nye klær (altså ingen)! Ok.. update.. etter 17 reloads og en del 'hard-reload', samt noen proxy-cache tømming så ser det ut til å komme seg.. merkelige greier. Endret 23. mai 2005 av Joffer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har bare ett lite problem... siden ser helt grei ut den og blir sikkert vant til det. Men når jeg kjører opera opp i "Full Screen" så forsvinner tydeligvis alt av CSS og den ser ut slik som den gjør hos mange som ikke har oppdatert siden. Litt merkelig problem men men. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Får ikke lastet ned css filen jeg.Noen andre som har det problemet? Hva får du tilbake hvis du forsøker å åpne www.hardware.no/css/front.css ? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 i firefox er det jo alt helt fælt Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Får ikke lastet ned css filen jeg.Noen andre som har det problemet? Hva får du tilbake hvis du forsøker å åpne www.hardware.no/css/front.css ? div#focus{ float:center; width:502px; background-image:url(/design_images/focus.gif); background-repeat:no-repeat; background-position:top left; margin:-5px; padding: 7px 0 0 0; border:1px solid white; /*Snodig hack til Opera*/ border-bottom:1px solid #bbb; font-size:10px; } div#focus p{ text-align:center; margin:10px 5px 0 5px; float:left; width: 154px; } div#nyhetsagenten{ text-align:left; margin-left:0; padding-left:0; } p#nyhetsagenten img{ margin-top:5px; } ul#partnerbox { text-align:left; padding-left:0; margin-left:0; } p#archivelink{ text-align:center; } Siden jeg også har problemer poster like godt jeg (også) Endret 23. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har bare ett lite problem... siden ser helt grei ut den og blir sikkert vant til det. Men når jeg kjører opera opp i "Full Screen" så forsvinner tydeligvis alt av CSS og den ser ut slik som den gjør hos mange som ikke har oppdatert siden. Litt merkelig problem men men. Det fikser vi as we speak! Lenke til kommentar
Selle Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Må si meg enig i at jeg likte det gammle bedre. Synes det ble for mye luft. for store overskifter og linjeavstand. Spesielt i siste fra forum, mister helt oversikkten. Minibildene som hører til artiklene blir oppfattet som reklame av Norton internett securety. Tester og guider er vanskelige å finne fram i, men det synes jeg altid det har vert. Prisguiden var også bedre før. Det er en feil på bruktmarkedet og ingen bilder i anbefalinger. Jeg likte forumet, liten skift så det er lett å få med seg mye på en gang, i motsetning til fremsiden, der du må bla deg i hjel for å se de siste nyhetene, altfor mye luft og for stor skrift Bruker IE og 1152x864@17"crt og 1400x1050@15"laptop bilder Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Oisann. Selv om jeg har slettet cache og cookies, loader Opera fremdeles et gammelt stilark. Når jeg klikket på linken Ueland postet, fikk jeg først opp det am3k postet etterpå, trykket F5 og fikk et dobbelt så stort stilark Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Samme som hwb.no jo. Stemmer nesten. Litt nyanse-forskjeller på farger hovedsakelig. Vi ønsker å kjøre samme grunn-designet av forskjellige grunner. Fordi det blir enkelere med kodene om hverandre? hwb.no er egentlig samme side som hw.no bare med info til bedrifter? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg synes faktisk dette designet ble generelt mye penere. det som derimot fullstendig ødelegger hele stilen er det enorme, hvitrutede feltet på høyre side - vil tro at ganske mange av leserne av hw.no har høyere oppløsning på skjermen enn 1024x768... godt forsøk, men synd det ble totalt ødelagt av statisk bredde. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det fikser vi as we speak! Gode greier Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg vil be folkene i drift å ta en titt på hva som skjer i Diskuter artikler (HW) kategorien for her spys det ut gammle artikkler som bare juling...nyheter fra 2003 2004 osv.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Oisann. Selv om jeg har slettet cache og cookies, loader Opera fremdeles et gammelt stilark. Når jeg klikket på linken Ueland postet, fikk jeg først opp det am3k postet etterpå, trykket F5 og fikk et dobbelt så stort stilark Da har dere løsningen (caching er noe herk enkelte ganger) Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nå som jeg akuratt hadde vendt meg til det forrige designet. Men det så greit ut, synes kanskje det forrige var bedre ved første øyekast men. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Merket ikke før jeg las nyheten...ser litt merkelig ut for øyeblikket, usikker på om jeg liker det. Vente noen dager til småfeilene er luket vekk. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg har store problemer med å få noe nyttig ut av dette.. bare håper at dere ser hvorfor: btw. firefox -Escariot Endret 23. mai 2005 av escariot Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er temmelig irriterende å sitte med en 20" skjerm med 1600*1200 oppløsning å få forumtrådene pressa sammen på venstre halvdel av skjermen. Var mye bedre før da forumet justerte seg etter oppløsning. Ellers var det nye designet helt greit for min del. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, det går framover ser jeg..... Ved neste oppdatering blir det vel enda mindre plass til artikler tipper jeg... For å være helt ærlig syns jeg at reklamen dominerer alt for mye på siden, men folk skal tjene (masse) penger så det må vel være slik ..... Den store ubenyttede plassen til høyre gjør ikke designet særlig bedre. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det nye designet irriterer meg litt.. Men blir nok vant med det til slutt. Savner da gammla allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg