knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Admin'c: Det store feltet øverst skal støtte annonser av litt forskjellige størrelser, så vi kommer ikke til å flytte logoen opp dit. Slik vi har det nå har vi også fått flyttet hele toppannonsen og tekstannonsene utenfor det redaksjonelle materialet. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Har dere fjernet "Erfaringer" på hovedsiden? edited... Endret 23. mai 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ZaLzIce: Siste erfaringer kommer snart tilbake! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 bare refresh siden et par ganger du Der ja. Ble bra dette. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sitter foran en 20" LaCie , - jaggu blei ho kvit "åpningssia". Det blei så kvitt i rommet at I ser tastaturet uten brilla . No mista "dæm" en god kunde på Ergo og Eurospar. Interessen for 10Kr's på Rema og Rimi lir nok samme skjebne. Jau . ta va bra det . Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Her er noe gæli som ikke er rekti.... Edit: Konqueror (funker fint med min mozilla) Edit2: Det funker fint ellers, det er bare på dette nivået at menyene kommer under i stedet for på siden. Endret 23. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er ett par ting som ikke stemmer her også.... Gjelder IE 6.0 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Liker ikke dette designet mye nei......... Sidene er altfor hvite, det er jo så det skjærer i øynene. "Siste fra forumet" og "Siste fra bruktmarkedet" bør være linket slik som tidligere - for oversiktens skyld. Bakgrunnen i HW- logoen øverst på venstre side var mye mer behagelig og pen da den var blå. Synes også at prisguiden var bedre før - skjermkort fant man f.eks. kun èn plass, slik jeg mener det burde være. Nå finner du den både under "Interne enheter" og under "Bilde og video" - smør på flesk, og for noen sikkert også forvirrende. I IE tar det seg ikke pent ut med statisk marg - 20% av høyresiden er et "hvitt hav" (jeg kjører 1280x1024). Endret 23. mai 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
svenna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 @Findus"Skjermskudd" er postet, cache er tømt (byttet mellom hd/ram), Opera restartet. Hva nå da? Skru av proxy, less .css fila manuelt Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ble litt ekkelt med stor skrift ja, må si jeg likte den gamle bedre, men forandring fryder Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Synes det ble veldig bra. Grattis Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når kan vi gå tilbake til det lesbare designet ? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 1955: Takk for kreativ tilbakemelding! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 nei nei nei, dette var ikke bra. Hardware.no logoen ligger i løse lufta, og det er alt for mye hvitt på skjermen. Det gammle designet var MYE MYE MYE bedre. Få opp en poll, der vi forum brukere stemmer på nytt eller gammelt design. Jeg liker forandringer og nytt design, men dette var rett og slett veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Anders Jensen: Selvfølgelig er mange klager berettiget. Jeg mente bare at det ofte tar litt tid å venne seg til nye ting når man er vant med noe gammelt. Men som du ser, vi følger med for å se om det er ting vi bør ta tak i. Mennesker er generelt vanedyr med saueflokkmentalitet av værste sort. Vi blir vant med hva som helst. f.eks ingen som klager på designet hos Ace's og det er traurig det. :!: Regner med dette blir bra når det er blitt tweaket litt, men en kan jo lure på om den morroa dere hadde med å gjøre dette IM!HO unyttige arbeidet veier opp for all peppern dere får ok en smily/avsnitt er nok ffs. Endret 23. mai 2005 av Anders Jensen Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ozelot: Har du tømt cache og evt. restartet nettleser? (Føler jeg begynner å gjenta meg selv her...) Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 flotte greier, litt uvant er det jo selvsagt, men mer luftig og fint ja . nå har jeg ikke giddet og bla gjennom de 7 sidene med kommentarer her men tipper at det er mange som syter over at de likte det gammle bedre osv.. datanerder er utrolig konservative når det kommer til nytt design altså. alltid det gode gamle som er best.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg synes den var helt grei den nye endringene. Kunne nok satt pris på at sidene hadde støttet 1600x1200, men aksepterer dokkers vurdering. Synes headingen er litt lys og plagsom skinnende å se på, men er jo smak og behag. Prisguiden, totalt plagsomt å måtte klikke så fryktelig mange ganger når man skal finne trådløse nett og aksesspunkter, det var likar før! Men sånn ellers, keep up the good work. Dere har jaffal fattet min interesse for å få kastet ut tabeller og bruke CSS til layout! Edit: Litt skriveleifer. Endret 23. mai 2005 av BennyXNO Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) lytta til han der oppe.. Endret 23. mai 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Får ikke lastet ned css filen jeg. Noen andre som har det problemet? EDIT: Funker nå. Endret 23. mai 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg