Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt

Anbefalte innlegg

Admin'c: Det store feltet øverst skal støtte annonser av litt forskjellige størrelser, så vi kommer ikke til å flytte logoen opp dit. Slik vi har det nå har vi også fått flyttet hele toppannonsen og tekstannonsene utenfor det redaksjonelle materialet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter foran en 20" LaCie , - jaggu blei ho kvit "åpningssia".

Det blei så kvitt i rommet at I ser tastaturet uten brilla .

No mista "dæm" en god kunde på Ergo og Eurospar.

Interessen for 10Kr's på Rema og Rimi lir nok samme skjebne.

Jau . ta va bra det .

Lenke til kommentar

Her er noe gæli som ikke er rekti....

Edit: Konqueror (funker fint med min mozilla)

Edit2: Det funker fint ellers, det er bare på dette nivået at menyene kommer under i stedet for på siden.

post-107-1116873568_thumb.jpg

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Liker ikke dette designet mye nei.........

Sidene er altfor hvite, det er jo så det skjærer i øynene.

"Siste fra forumet" og "Siste fra bruktmarkedet" bør være linket slik som tidligere - for oversiktens skyld.

Bakgrunnen i HW- logoen øverst på venstre side var mye mer behagelig og pen da den var blå.

Synes også at prisguiden var bedre før - skjermkort fant man f.eks. kun èn plass, slik jeg mener det burde være. Nå finner du den både under "Interne enheter" og under "Bilde og video" - smør på flesk, og for noen sikkert også forvirrende.

I IE tar det seg ikke pent ut med statisk marg - 20% av høyresiden er et "hvitt hav" (jeg kjører 1280x1024).

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

nei nei nei, dette var ikke bra. Hardware.no logoen ligger i løse lufta, og det er alt for mye hvitt på skjermen. Det gammle designet var MYE MYE MYE bedre.

Få opp en poll, der vi forum brukere stemmer på nytt eller gammelt design.

Jeg liker forandringer og nytt design, men dette var rett og slett veldig dårlig. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Anders Jensen: Selvfølgelig er mange klager berettiget. Jeg mente bare at det ofte tar litt tid å venne seg til nye ting når man er vant med noe gammelt. Men som du ser, vi følger med for å se om det er ting vi bør ta tak i.

Mennesker er generelt vanedyr med saueflokkmentalitet av værste sort. Vi blir vant med hva som helst. f.eks ingen som klager på designet hos Ace's og det er traurig det. :!:

Regner med dette blir bra når det er blitt tweaket litt, men en kan jo lure på om den morroa dere hadde med å gjøre dette IM!HO unyttige arbeidet veier opp for all peppern dere får :p

ok en smily/avsnitt er nok ffs.

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar

flotte greier, litt uvant er det jo selvsagt, men mer luftig og fint ja . :)

nå har jeg ikke giddet og bla gjennom de 7 sidene med kommentarer her men tipper at det er mange som syter over at de likte det gammle bedre osv.. datanerder er utrolig konservative når det kommer til nytt design altså. alltid det gode gamle som er best.. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg synes den var helt grei den nye endringene. Kunne nok satt pris på at sidene hadde støttet 1600x1200, men aksepterer dokkers vurdering.

Synes headingen er litt lys og plagsom skinnende å se på, men er jo smak og behag.

Prisguiden, totalt plagsomt å måtte klikke så fryktelig mange ganger når man skal finne trådløse nett og aksesspunkter, det var likar før!

Men sånn ellers, keep up the good work. Dere har jaffal fattet min interesse for å få kastet ut tabeller og bruke CSS til layout!

Edit: Litt skriveleifer.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...