ATWindsor Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det nye designet er fint og oversiktlig, liker det godt, spesielt nyhetsremsa i midten ser fin ut. Ett par inspill, "søk i hardware.no" øverst til høyre tar litt stor plass. Muligens litt mye luft mellom sakene i "10 siste fra forum", mulig at fonten kunne vært annerledes på "hoveddelen". Ellers synes jeg som sagt det nye designet var fint. AtW Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Silver2k, vi kommer nok ikke til å gjøre noen grunnleggende design-endringer med det første nei Skjønner...vi blir vel vant med det Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har et forlsag til ny poll.. Hvilket design liker du best? - Det forrige designet - Det som vi har nå Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Muligens noe å gjøre med at du ikke har oppdatert siden? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) I Opera 8 beta 3 derimot vil den ikke fungere samme hva jeg prøver Rart, får tro det er noe med Hydro, Opera og Hardware.no som ikke går sammen og at alt funker hjemme Skulle likt å vist hva som er galt dog... Hva med å oppgradere fra BETA til fullversionen av Opera 8.01 ? http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html For som jeg har kommenter ørten ganger før (også da jeg la ut linken i tråden for dette ). Surfing på forumet fører til at Opera klikker ustoppelig. La til litt ris i innlegget over Edit: Virker som de snart er klare med oppdateringe, les mer her Endret 23. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Cornel: Som sagt mange ganger før i tråden, prøv å tømme cache eller restarte nettleseren. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) mye mye bedre =) bare for å si noe så kan dere flytte logoen opp til venstre for reklamen så man slipper hull på høyre side og menyen fyller ut helt (den til venstre) og så er skriftstørrelsen litt stor for meg (1024*xxx) Endret 23. mai 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Og oss som da har tømt cache, restartet browser osv. og fortsatt ikke får siden opp slik den skal? (For meg gjelder det, som sagt, Opera 8 beta3 i IE funker den fint) Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg er egentlig enig i at det blir litt mye luft i søkeboksen. Likevel er det gjort slik, for at første og tredje kolonne skal få like store hvite felt før den fargelagte delen begynner. Dette kan vi kanskje se om vi får gjort noe med. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jaja ble sånn rimelig ålreit etter å ha gjort en refresh. Nå vises den i allefall korrekt i firefox. hw.no logoen ble vel seende ut som et hull i sida ellers greit, men jeg tror ikke det at det alltid vil komme klager nødvendigvis betyr at de aldri er berettiget... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 For dere som får en side med aaaaalt for mye luft, prøv å tøm cachen til nettleseren og/eller refreshe siden et par ganger. Det er ikke slik det skal se ut. Om noen finner feil i FF/Opera/IE for Win/Linux så vær spesifikke og legg ved skjermskudd, vi har som tidligere nevnt testet sidene i de leserne på både Win og Linux, Safari og IE@MAC, og til slutt Lynx. Og tro det eller ei, siden ser best ut i Lynx! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 En liten "skjønnhetsfeil" jeg finner på sidene er i Prisguiden. Kjører Opera 8.01 og i 1600x1200 For å si det sånn: hvis du er fornøyd med den nå, ikke se den med firefox Fungerer 100% i FF hos meg. Dere som har problemer, not me Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Anders Jensen: Selvfølgelig er mange klager berettiget. Jeg mente bare at det ofte tar litt tid å venne seg til nye ting når man er vant med noe gammelt. Men som du ser, vi følger med for å se om det er ting vi bør ta tak i. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker det nye designet. Kjempedigg Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bare få nyhetene opp ved siden av linkene nå, så er det ett clean og funksjonellt design. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 bare refresh siden et par ganger du Lenke til kommentar
Haii Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Var ikke så ille dette her da, var bare litt uvant. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 @Findus "Skjermskudd" er postet, cache er tømt (byttet mellom hd/ram), Opera restartet. Hva nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg