Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt

Anbefalte innlegg

Det nye designet er fint og oversiktlig, liker det godt, spesielt nyhetsremsa i midten ser fin ut.

Ett par inspill, "søk i hardware.no" øverst til høyre tar litt stor plass. Muligens litt mye luft mellom sakene i "10 siste fra forum", mulig at fonten kunne vært annerledes på "hoveddelen".

Ellers synes jeg som sagt det nye designet var fint.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Opera 8 beta 3 derimot vil den ikke fungere samme hva jeg prøver  :ermm:

Rart, får tro det er noe med Hydro, Opera og Hardware.no som ikke går sammen og at alt funker hjemme :p Skulle likt å vist hva som er galt dog...

Hva med å oppgradere fra BETA til fullversionen av Opera 8.01 ?

http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html

For som jeg har kommenter ørten ganger før (også da jeg la ut linken i tråden for dette ;)). Surfing på forumet fører til at Opera klikker ustoppelig.

La til litt ris i innlegget over

Edit:

Virker som de snart er klare med oppdateringe, les mer her

Endret av am3k
Lenke til kommentar

mye mye bedre =)

bare for å si noe så kan dere flytte logoen opp til venstre for reklamen så man slipper hull på høyre side og menyen fyller ut helt (den til venstre) og så er skriftstørrelsen litt stor for meg (1024*xxx)

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig enig i at det blir litt mye luft i søkeboksen. Likevel er det gjort slik, for at første og tredje kolonne skal få like store hvite felt før den fargelagte delen begynner. Dette kan vi kanskje se om vi får gjort noe med.

Lenke til kommentar

For dere som får en side med aaaaalt for mye luft, prøv å tøm cachen til nettleseren og/eller refreshe siden et par ganger. Det er ikke slik det skal se ut.

Om noen finner feil i FF/Opera/IE for Win/Linux så vær spesifikke og legg ved skjermskudd, vi har som tidligere nevnt testet sidene i de leserne på både Win og Linux, Safari og IE@MAC, og til slutt Lynx.

Og tro det eller ei, siden ser best ut i Lynx!

Lenke til kommentar
En liten "skjønnhetsfeil" jeg finner på sidene er i Prisguiden.

Kjører Opera 8.01 og i 1600x1200

For å si det sånn: hvis du er fornøyd med den nå, ikke se den med firefox :(

Fungerer 100% i FF hos meg.

Dere som har problemer, not me ;)

Lenke til kommentar

Anders Jensen: Selvfølgelig er mange klager berettiget. Jeg mente bare at det ofte tar litt tid å venne seg til nye ting når man er vant med noe gammelt. Men som du ser, vi følger med for å se om det er ting vi bør ta tak i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...