vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Designet var greit nok, bra jobbet Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Til dere som mener det forrige designet var så bra, vi fikk utrolig mange klager da vi la ut det også. Vi mener hvertfall dette er mye bedre enn det vi hadde. Ta dere litt tid til å venne dere til det! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Som den årvåkne leseren har oppdaget er Hardware.no oppdatert med nytt design. Vi håper med dette at vårt nye ansikt utad faller i smak.<a href="http://hardware.no/artikkel/16183">Les mer</a> Nydelig design Howard, men en ting som jeg irriterer meg over er ongjøringen av av auto publiseringen av artiklene på forumet, kan vi ikke få tilbake den game varianten på alle sidene? http://forum.hardware.no/index.php?act=Pos...21780&p=4224144 Om sidene er det 404 Error B|real var før meg gitt.. Endret 23. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Samme som hwb.no jo. Stemmer nesten. Litt nyanse-forskjeller på farger hovedsakelig. Vi ønsker å kjøre samme grunn-designet av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det eneste jeg kan ønske meg i tillegg, er at dere kanskje skifter ut HW-logo'n deres? Nytt design, ny logo Lenke til kommentar
OleNOR Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Savner gamle prisguiden, mer effektiv for å finne det jeg trenger. Nå er det link på link på link hvor det før var to trykk og så var jeg framme. Bruker opera 8 og nettsiden ser helt ræva ut akkurat som med foregående sitt bilde med firefox. ie ser helt ok ut så her er det noe med koden som ikke stemmer. Generelt mye bugs ellers rundt så denne ser ganske så beta akti ut. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Helt greit, er bare en vanesak. Men skulle ønske at det ennå var mulig å trykke på siste fra forumet, og komme rett inn på forumet. Endret 23. mai 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Huff ... dessverre må jeg si meg enig at jeg ikke likte det nye designet... Spesielt var det kjipt at de hadd tatt bort at man kan klikke på "siste fra foum" og kun få de aller siste som det er lagt in innlegg i... Uansett var siden for hvit og det var vanskelig å se/få med seg text og lignende... Beklager HW.no men...vil ikke si at jeg slutter å bruke sidene deres Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Mulig noen har påpekt det før, i tilfelle gjør jeg det igjen: Det var voldsomt til byline da..? Svart ramme rundt? Det var ikke så veldig pent, ellers så det greit ut, ser ikke de helt store endringene, det er kanskje litt mer nøytralt Beklager, var bare et bilde som ikke lasta Endret 23. mai 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Designet er bra det, men hvorfor all "luften"? Litt for store overskrifter, og for stor linjeavstand spør du meg... scrolling på høyt plan... Lenke til kommentar
svenna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Folkens, anbefaler dere å lese "Om sidene" hvis dere ikke liker valideringsfeil. Sidene våre er skrevet i xhtml 1.0 strict og css2, men annonsekodene våre validerer ikke, og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Vi maser på leverandørden for å fikse problemet, men de har andre ting de velger å prioritere. Det kan umulig være helt sant? evt manglende kreativitet. Alle input data kjører gjennem deres script først? ved unntak av evt iframes, som du vel ikke har siden det ikke er med i xhtml 1.0 strict. Og når det gjør det, så antar jeg ikke deres annonseleverandører har mer enn 3-4 faste formater å levere annonsene på? Da skal det ikke mange minuttene til å parse annonseinfo og få skrevet ut validerende xhtml istedenfor. Har gjort dette flere ganger selv fra "leverandører" og er verdt bryet, om man bare tenker på at det går and. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 OleNOR: Vi sitter stort sett på Opera selv, både på Lin og Win, og ser ikke de problemene. Prøv en hard refresh? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 syns det nye designet var heilt greit eg. blir nok fort vant til det. men eg likte ikkje at "Tips en venn" kjem over "Diskuter artikkelen i forumet!". Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg syns teksten var litt stor jeg. liker liten skrift. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 nå går teksten heeeeeeeelt ut i kanten av rammene, og det ser litt klønete og amatørmessig ut. It is UGLY Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror et hot tips til folk kan være TØM CACHE! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tenkte jeg skulle si noe fornuftig, men det blir heller slik som dette... Punkt 1; sett ned farten på bannerne, dem skifter for ofte... Punkt 2; Hw.no logo bør vel være øverst... Gidder ikke å fortsette med denne småpirkingen... Virka som siden loadet enklere enn den forrige, men denne er ikke så pen å se på.. Hw.no fargene må vel inn.. Oops, enda litt småpirking... Jaja, slutte nå.. Foruten at siden virket kjedelig og litt uproff, så er den sikkert helt ok... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Skal det ligne på hwb.no designet Jeg har ingen problemer med hwb.no her (i Opera 8 beta3). Hardware.no ser derimot ikke ut. Jeg har forminsket siden til 50% for og få med mer av hvordan den ser ut hos meg. For full størrelse se forrige bilde Edit: Og ja B|Real har tømt cache ørten ganger Sjekket i IE også nå, samme der Endret 23. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 neineinei. Tilbake til det gamle, eller i det minste MINDRE LUFT!. Scroller jo til man blir gal her! 1280x1024 e for lite, måtte opp i 1600x1200 før d ble litt bedre. Likte det nok IKKE nei. Se heller på akam eller amobil sine sider. Mindre og tettere font == mer info per side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg