howzer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er vel kanskje bare en ting som hjelper for at de skal begynne å høre på oss og ikke bare tenke reklame penger, nemmelig og slutte å lese sida ! Hva får deg til å tro at de bare tenker på reklame og penger? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva får deg til å tro at de bare tenker på reklame og penger? Hardware Online A/S er en bedrift, og da er det selvføglelig at profitt er svært viktig. Personlig tror jeg at de aller fleste i nettverket bryr seg mere om kvaliteten på artiklene enn pengene nettverket tjener på de. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er et stort sprang fra å ønske profitt og bare tenke på reklame og penger. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har de slutta med bilder på forsida eller er det bare meg? kjører nyeste opera 8,01 (tror jeg den heter) pa XP pro sykt irriterendes uten bilder pa artikler, hyyl Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har de slutta med bilder på forsida eller er det bare meg? kjører nyeste opera 8,01 (tror jeg den heter) pa XP pro sykt irriterendes uten bilder pa artikler, hyyl Bilder finnes, men hvis du bruker f.eks en annonsefjerner/Norton Internet Security, så tar de programmene og fjerner bildene. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 takk takk, du er en helt =) men jeg måtte skru av hele ad blockinga på internet security'n.. jeg overlever nok, for nå har jeg hvertfall bilder på hw.no Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Når denne tråden nå allerede er fisket opp fra det store havdypet, er det mulig å få tilbake formateringen på Siste fra forum slik den var før? Å få bare se de første tre-fire ordene i en trådtittel hjelper nesten ingenting, og jeg merker jeg bruker forumet mye mindre etter at jeg ikke nå umiddelbart ser tråder som interesserer meg. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Enig med sistnevnte....... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jepp.... Jeg merker også at jeg bruker forumet mindre nå enn jeg gjorde før pga man ikke ser de nyeste innleggene sikkerlig. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg bruker forumet en del likevel, men føler at ting er mye mer tungvint enn det strengt talt burde være.. Så jeg er enig i at "siste fra forumet" bør tilbake til det det en gang var! Dessuten bør problemet med at forum-menyen flytter seg nederst i tråder med store bilder ordnes! Hater å måtte scrolle helt ned på siden for å kunne trykke på "mine innlegg"... Dette gjelder spesielt når jeg finner ut at tråden ikke var så interessant som først antatt.. Vi krever å bli hørt! Endret 8. juli 2005 av Surre Sprett Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp.... Jeg merker også at jeg bruker forumet mindre nå enn jeg gjorde før pga man ikke ser de nyeste innleggene sikkerlig. Samme her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp.... Jeg merker også at jeg bruker forumet mindre nå enn jeg gjorde før pga man ikke ser de nyeste innleggene sikkerlig. Samme her. Denne tråden er 2 år gammel og gjelder vårt gamle design, så jeg velger å stoppe denne tråden så det ikke blir forvirring mtp diskusjonen rundt vårt nye design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg