hemo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Etterlysing: Kan vi få tilbake det vetle ikonet, først i adresselinja? (dette dukkar opp i bokmerker og på 'Bookmarks Toolbar Folder' har eg ofte namn-/tittellause bokmerker for å spara plass) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har bare en ting og si, dont fix it ,if it aint broken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har bare en ting og si, dont fix it ,if it aint broken For oss som var her når det forrige skiftet skjedde er jo dette litt underholdene. Da ble jo det nye designet slaktet av en enorm masse mennesker, nå er tilsynelatende det designet det beste som har skjedd siden ristet brød. Mens det nye er djevelens verk (overdirver såklart, men det er påfallende hvor negative folk er når ting endres). AtW Lenke til kommentar
howzer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er ikke så merkelig. Det er mange som ikke gidder å ta seg tid til å se hva som egentlig har skjedd, men med en gang de ser en forandring så trigges en syterefleks. Egentlig så er det kanskje ikke så mye å syte over likevel, noe de oppdager når de bare tar seg tid til å bli vant til det nye. Men de klarer ikke å la være å spy ut ukonstruktive syteinnlegg som første reaksjon på forandring. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er ikke så merkelig. Det er mange som ikke gidder å ta seg tid til å se hva som egentlig har skjedd, men med en gang de ser en forandring så trigges en syterefleks. Egentlig så er det kanskje ikke så mye å syte over likevel, noe de oppdager når de bare tar seg tid til å bli vant til det nye. Men de klarer ikke å la være å spy ut ukonstruktive syteinnlegg som første reaksjon på forandring. Foruten dem som har enstavelsesord, så synes jeg det har kommet mye konstruktiv kritikk... Og ja jeg var her da dem endret den sist, og nei jeg var ikke fornøyd da heller... Jeg syntes den siden var bedre enn den forrige.. Nå snakker jeg om forsiden.. Om man tenker seg om så står og faller vel hw.no på om dem kan bevare brukervennlighet. Og så må man tenke på merket hw.no, som er gjenspeilet gjennom ei kjent side.. Trur du f.eks. at Coca-Cola hadde vært like stor som den er idag om dem hadde kalt seg "rompe"-cola og fjernet logoen sin... neppe.. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Designet er greit nok. Litt for mye luft. Fontene er så store at en blind bestemor på 107 år kan lese det på et par hundre meters avstand. *Kjørere 1280*1024 og Firefox* Lenke til kommentar
howzer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Selvsagt må siden være brukervennlig, men da er det konstruktiv kritikk som gjelder, og ikke refleks-innlegg som bare sier noe om hvor fryktelig og galt alt er. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 endelig kvitt flimmringen på logoen "øverst til venstre" i firefox =) synes designet var ganske digg =] Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 endelig kvitt flimmringen på logoen "øverst til venstre" i firefox =) synes designet var ganske digg =] + at man har fiksa prisguiden Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 For oss som var her når det forrige skiftet skjedde er jo dette litt underholdene. Da ble jo det nye designet slaktet av en enorm masse mennesker, nå er tilsynelatende det designet det beste som har skjedd siden ristet brød. Mens det nye er djevelens verk (overdirver såklart, men det er påfallende hvor negative folk er når ting endres). AtW JESS! endelig noen som er enig med meg her.. mennesker er vanedyr som hater forandringer. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er dette bildet riktig? Virker som om overgangen ikke er helt glatt oppe i hjørnet til høyre. Bildet er fra Safari 2.0 men ser det samme i FireFox også. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er dette bildet riktig? Virker som om overgangen ikke er helt glatt oppe i hjørnet til høyre. Bildet er fra Safari 2.0 men ser det samme i FireFox også. Ser ikke dette i Opera... så det er nok noe feil ja Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har testet litt mer i både OmniWeb, Camino og IE5 for Mac, ingen av dem ga noen glatt overgang der oppe. Opera8b viste det som det skulle, dog. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det bare meg eller er det feil med bruktmarkedet? Teksten kommer ikke før langt ned på siden. Har tømt cache og restarta browser. Det fungerer fint i firefox 1.04 men i IE6 ser det ut som vist under. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det bare meg eller er det feil med bruktmarkedet? Teksten kommer ikke før langt ned på siden. Har tømt cache og restarta browser. Det fungerer fint i firefox 1.04 men i IE6 ser det ut som vist under. Får samme med IE og Maxthon(IE basert). Vært sånn siden starten , meldte fra tidligere. Alle linkene ellers funker ,men ikke bruktmarkedet Lenke til kommentar
howzer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dere som har Opera installert og ikke liker f.eks. bredden kan bruke User CSS eller User JS for å skrive om siden i Opera Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 For oss som var her når det forrige skiftet skjedde er jo dette litt underholdene. Da ble jo det nye designet slaktet av en enorm masse mennesker, nå er tilsynelatende det designet det beste som har skjedd siden ristet brød. Vel, jeg mener det opprinnelige designet var bedre. Det som er nå, og designet før der igjen kan jeg ikke si at jeg er imponert over... Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vel, jeg mener det opprinnelige designet var bedre. Det som er nå, og designet før der igjen kan jeg ikke si at jeg er imponert over... hvordan var det opprinnelige designet da, har du noen bilder? kan ikke huske hvordan det så ut.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hvordan var det opprinnelige designet da, har du noen bilder? kan ikke huske hvordan det så ut.. http://web.archive.org/web/20040101065534/...://hardware.no/ litt problemer med bannere men... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ...det beste som har skjedd siden ristet brød... Hehe, er dette fornorskelsen av "best thing since sliced bread"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg