Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det nye designet ser ut som en programmeringsfeil, hvor du ikke har fått uploada hele siden. Dette ser jo helt amatørmessig ut, noe som er smekka sammen i frontpage i full fart. Er dette en dårlig "1april" spøk?

Er dessverre redd jeg kommer til å slutte å lese hw med dette designet.. :(

EDIT:

Prøvde nå å åpne siden i IE, og her er jo designet "noe" annerledes.. :blush:

Faktisk likte jeg dette bedre enn det gamle, men jeg kommer nok ikke til å

bruke IE bare for å lese HW.. dere må nok ordne Firefox blant annet :)

Endret av WeeR
Lenke til kommentar

Som noen har nevnt tidligere, er det mulig å fikse slik at det går ann å trykke på siste fra forum? Synes det er veldig irriterende uten.

+ At jeg synes at det er teit med en linje mellom vær post, altså

siste fra forum

bla bla bla

ole ole ole

synes det var bedere når det var

siste fra forum

bla bla bla

ole ole ole

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Leste at dere i drift hadde lagt inn konqueror, men har dere samme problem som meg? Hele høyre kolonne havner i bunn på venstre side.
Jeg har ikke det problemet i 3.3 i hvertfall.

Jeg bruker 3.4, men skulle jo ikke tro det ble dårligere av den grunn. Kanskje noen andre kunne testa dette også.

Lenke til kommentar
Greit nok at det funker etter å ha tømt cachen og restartet firefox. Akkurat det kan jeg leve med, men hvor ble det av den behagelige bakgrunnen de brukte før??

Hvit da mann? Er det mulig?

DrE

Var ikke bakgrunnen hvit før også?

AtW

Bakgrunnen hadde samme bakgrunn som forumet har helt til høyre hvis man har "for stor oppløsning".

Jeg vetta f hvordan jeg skal forklare det, men det er "nettingstruktur" med blå streker. Usikker på om fargen i nettingstrukturen er "Full F", altså helt hvitt, men bakgrunnen er mer behagelig enn nå vertfall.

Det blir som om linker, artikler, reklame er "slengt" på plass. Nettingstrukturen ga vertfall en slags følelse av at tingene var der de skulle.

Jeg avslutter med en ...liksom... :innocent: fordi jeg er så utrolig flink til å forklare akkurat dette.

DrE

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...