Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Nei og nei! Dette var ikke noen forbedring! Har alltid beundret Hardware.no for sitt oversiktlige design både på forum og artikkelside, men nå tråkket dere virkelig i salaten! Dette minner meg altfor mye om gamer.no sitt design, hvor det er både uoversiktlig og for lyst.

 

Synes dere burde bytte tilbake til det gamle...

 

Edit: La også merke til at dere har fjernet bildene som hører til artikkelene - noe som jeg synes gjør det hele enda mer uoversiktlig og lite atraktivt ut!

Endret av FosFat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det nødvendig å overdrive så, Paddington? Hadde det ikke holdt med "jeg synes fontene er for store"? Er du nødt til å slenge inn skjellsord?

For der første har han jo rett. Fontane er harry. For det andre virkar det som om mange meinar akkurat det, men ingen tar det på alvor.

Lenke til kommentar
Er det nødvendig å overdrive så, Paddington? Hadde det ikke holdt med "jeg synes fontene er for store"? Er du nødt til å slenge inn skjellsord?

For der første har han jo rett. Fontane er harry. For det andre virkar det som om mange meinar akkurat det, men ingen tar det på alvor.

Kan det være at grunnen til at man ikke tas på alvor er at man oppfører seg som en bortskjemt drittunge?

Lenke til kommentar
Er det nødvendig å overdrive så, Paddington? Hadde det ikke holdt med "jeg synes fontene er for store"? Er du nødt til å slenge inn skjellsord?

For der første har han jo rett. Fontane er harry. For det andre virkar det som om mange meinar akkurat det, men ingen tar det på alvor.

Kan det være at grunnen til at man ikke tas på alvor er at man oppfører seg som en bortskjemt drittunge?

Ser overhode ikkje kva du meinar her. Forøvrig er det gunstig om du holder deg til å diskutere sak og ikkje person. :shrug:

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at mange syter og klager og kjefter og smeller. Du sier at "ingen tar det på alvor". Jeg svarer da med at kanskje enkelte ikke tas på alvor på grunn av måten de oppfører seg på.

Er enig i at det er mange som har lite konstruktiv kritikk og komme med. Men det er relativt mange som har påpeika fontstørrelsen. Og eg kan ikkje skjønne korleis du kan syns det er å oppføre seg som en "bortskjemt drittunge".

 

Syntes Paddington sitt innlegg var treffande fordi heile forsida av hw.no ser ut slik.

 

Når det gjeld å bli tatt på alvor, så meinar eg ikkje at hw.no nødvendigvis skal endre på designet sitt på grunnlag av eit par forum-innlegg. Men eg synest at det hadde vore rimelig med et svar på forumet om fontstørrelsane, nettopp fordi det er så mange som har påpeika det.

Lenke til kommentar

Synes designet er svært bra. Til å begynne med var det selvsagt uvant, men etter å ha lest all sytingen og klagingen her på forumet, så synes jeg ikke det er så ille som mange skal ha det til. Langt ifra.

 

Man kan jo ikke forvente at alt er 100% perfekt de første dagene, sånn fungerer det ikke i praksis. Om et par uker forventer jeg at det meste er på plass.

 

Forslag/konstruktiv kritikk:

1. Hvitfargen bak er for sterk, prøv å demp den (evt. bruk farge) og se om det bedrer seg.

2. Tittel-skriften på artiklene er litt vel stor.

3. Småbildene som følger artiklene mangler for oss med Norton Internet Security.

 

Jeg har lest alle 25 sidene her og kom over en irriterende uttalelse (fra driften?) om at Norton nærmest er djevelen selv og oppfattet det derfor dithen at man ikke gidder å fikse punkt 3. Dette er en svært lite profesjonell og gjennomtenkt uttalelse. Det skal da vel ikke være slik at man som bruker må sitte å konfigurere reklame-blokkeringen særskilt for hver enkelt nettside som blir publisert i verden? Noen standarder må da kunne forlanges blir fulgt, også av hw.no.

 

Fikset punkt 3 midlertidig lokalt her med å legge til hw.no i norton og tillatte "/images/" så ordnet det seg. Men dette er jo ikke alle klar over og man bør ta hensyn til kompetansegradene på brukerne, ellers må Dere slite med klager i all fremtid. Til å begynne med trodde jeg at Dere hadde kuttet ut bildene på artiklene.

 

Men designet er veldig bra, jeg er langt fra skuffet :thumbup:

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

stort sett greit, men bakgrunnen er horribel, det går IKKE MED HVITT!!!

få noe mørkere, de rutene som var var også alt for lyse.. (eller kanskje ikke, men ikke bruk hvitt iallefall!!

 

hva skjedde nå!?

ble det fast størrelse på forumet til 1280 x 1024?

virker slik, jeg vil ha dynamisk, bruker selv 1280 x 960, eller..

vent, det er høyden som er sist.. :blush:

iallefall, det er for bredt, dynamisk er best her.. ;)

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar
Ser ut som en oppgave du ville fått innlevert i grunnkurs webdesign.

Hei,

 

Precis! :thumbup:

 

Ikke specielt professionelt laget.

På et grunnkurs i webdesign lærer man, at man ikke skal presentere store mengder med lesestof på en hvitt baggrunn.

Noget "webdesigneren" på hw.no ikke har fått med sig.

Elementert - kjære Watson!

 

Mvh

Kimmer

Virkelig? Mange av de største sidene i verden (kanskje tilogmed flertallet) (og som i mine øyne har fin design), har hvit bakgrunnsfarge.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...