Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette ser helt greit ut, bare å gi det et par uker så.

 

Bare et par små ting som jeg ikke liker.

 

Synes fonten er litt stor, er kanskje bare meg. Men blir sikkert vant til det.

Men det som jeg ikke liker er at Siste fra forumet har kommet litt langt ned. Må nå scrolle ned for å se alt.

Lenke til kommentar
Forslag!

Lag en poll om vi skal beholde det gamle, eller ha dette nye!

 

Eller har dere en spesiell grunn for å ha nytt design?

Wow, for et originalt forslag...

 

Tror du virkelig de vil gå tilbake til det gamle designet når de har brukt så mye tid på det nye?

 

Enkelte trenger en reality-check tror jeg...

Lenke til kommentar
Vet ikke om det har vært påpekt tidligere - men i Opera 7.23 havner hele høyresiden nederst på venstresiden.

 

Noen tips? ;d

Jeg har 7.23 ( :thumbup: , eneste gode operaen) og har ikke det problemet.

Sikker på du har oppdatert stilarket skikkelig, ved å gå direkte inn i css-fila og trykke F5?

Lenke til kommentar

Altså HALLO!!

 

Jeg er selvfølgelig FOR nytt design, det frisker opp og forandring fryder som dere vet.

 

Men nå har det seg nå slik at mange har problemer med det nye designet. Jeg regner ikke med at hw.no vil at ALLE skal skifte til 1024 ? (nå skal jeg legge til at jeg ikke har sjekket om dette løser problemet hos meg).

 

Jeg skal legge ved et bilde av hvordan hw.no blir hos meg, så kan Ueland og knatten vurdere selv om dette er meningen eller ikke.

post-107-1116938198_thumb.jpg

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Hadde glemt login og pw til forumet her jeg, så lenge siden er det jeg har brukt det. Pleier vanligvis og holde meg til å lese news. Men, etter at det nå har kommet nytt design syntes jeg det kreveds at jeg ga min mening.

 

Det nye designet er direkte FÆLT, er det lagt for synshemma menesker eller ?, skrifta er så stor jeg får vondt i hode og det er ikke min egen oppløsning sin skyld for det er 1600*1200 @ 19"

 

Som jeg har sett tidligere i "treaden" så er jeg ikke den eneste som syntes fontene har blitt store. Har dere planer om å gå over til gamelt design igjen eller må jeg begynne å lese hardware med 80% zoom fra opera eller bare kutte det helt ut pga at sida nå virker uoversiktlig ?!?!

Lenke til kommentar

Likte IKKE den nye skin'en.

Hvorfor skal vi bare få se små ruter med inleggene i?

Jeg vil se over hele skjermen som før.

Nesten halve skjermen min er det jo ingen ting på.

 

PS. Det kan godt være at det er noe som skal fikses e.l., men jeg har kun lest noen innlegg på første side enda..

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del på sidene her etter det nye designet kom, føler jeg det nye er bedre enn det gamle. :thumbup: til knatten og resten som holder på i bakgrunnen.

 

Jeg husker tilbake til en liten stund før det var stilbytte sist. Da var det en tråd der det ble lagt frem forslag til design. Der hadde Polecat et forslag som rett og slett var genialt. Jeg synest det var det beste designet jeg noen gang har sett, og det er flere som er enige med meg. Når dere vurderer stilbytte neste gang, så se på Polecat sitt. Vær så snill, se på Polecat sitt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...