Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe å si på selve utseende. Det er jo ikke så veldig ulikt det gamle.

Men det jeg har merket meg er at sidene loader mye tregere nå.

 

På jobb sitter jeg på en treg 166mhz pc. (som den utspekulerte sjefen har gitt meg så jeg ikke kan gjøre noe annet enn å skrive i word.)

Sidene loader mye tregere. Jeg måtte skru av loadingen av bilder for at det i det hele tatt skulle vere levbart.

Dette er vel ikke noe problem for de fleste, men litt kjedelig for meg som prøver å fordrive tiden.

 

Likte også den gamle prisguiden bedre.

Tar dobbel så lang tid å finne frem til varene nå grunnet det ekstra leddet.

Lenke til kommentar

Her er det mange barn som har lært å klage, men ikke komme med konstruktiv kritikk. Hva med å bare stenge denne tråden og lage en FAQ for problemer folk kan få? Og hvis noen har noe konstruktivt å komme med, og ikke bare ubrukelig syting og screenshots av ting som er diskutert ca. 1000 ganger, så kan de sikkert finne andre steder å poste det :p

Lenke til kommentar

Er glad for at Norton Internet Security fjerner 99% av all reklame. Prøvde å surfe uten NIS en periode og fikk nesten bakover-sveis over all reklame som er på norske nettsteder. Flash-reklame med lyd...neida det er IKKE irriterende :D

 

Så, jeg la faktisk ikke merke til noe reklame her på HW..trist for dem, men fint for meg :p

Lenke til kommentar

Oppdatering fra oss i drift:

 

Ang. problemer med store bilder i forumtrådene: Dette blir rettet når vi får flytende design.

Problemet med "Andres nyheter" og for stor font på overskrifter i første kolonne er fikset.

Artikler som kommer opp flere ganger: Dette skyldtes en bug i et cache-system, og det er rettet.

Innloggingsproblemer i prisguiden er rettet.

 

Minner ellers om noen ting jeg har sagt før:

Hvis siden brekker i firefox, tøm cachen deres!

Vi har ikke flere reklamer nå enn vi hadde før.

Vi har tatt en avgjørelse på å bruke statisk bredde på sidene. Dette blir ikke endret. Dynamisk bredde i forumet kommer tilbake.

 

Ellers tusen takk til Øl Mariachi og alle andre som har kommet med konstruktiv tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Link til siste fra bruktmarked er nå tilbake. Takk pæren og alle andre som tipset om at den manglet.

Linker til tester og guider i forumet er nå fikset. Takk til ibrotha som oppdaget det.

 

Til dere som foreslår en poll om hvorvidt vi skal gå tilbake til det gamle designet: Det blir desverre ikke akutelt. Det nye designet fungerer mye bedre på mange måter, og det er ikke aktuelt å gå tilbake. Vi har imidlertid fortsatt noen små forbedringer på lur. Gi det en uke eller to, så skal dere se at flesteparten har vent seg til det nye designet og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Ettersom det ikke blir aktuelt med det gamle designet

- hva med en liten "sharpen" av HW-logoen? så blass ut

- Mulighet for "enkel" og "avansert" visning av prisguiden, evt. fortsette med drop-down menyer

- ha samme størrelse på toppbanneret som idag, og flytte hw-logoen opp slik en bruker beskrev tidligere i tråden. Dere bør seriøst vurdere dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...