Weezel Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vet ikke om det har vært påpekt tidligere - men i Opera 7.23 havner hele høyresiden nederst på venstresiden. Noen tips? ;d Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 huff nei.. det forrige deisnget var jo gulle godt. alt for mye hvitt, dårlig utnyttelse av oppløsning, forferdelig newbie-sentrert prisguide som jeg ikke får logget inn i heller. mindre skrift er positivt, ikke negativt! disse svære fontene passer dårlig inn. hva med å "ta en itpro", og la leserne selv få logge inn og velge design selv? regner dog ikke med at dette blir mulig, i og med ta hw.no ikke kjører phpnuke-oppsett. Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) måtte nok kjøre en liten restart av proxyen først, funker nå. MEN det blir stadig mer og pragende reklame, hw nettverket generellt sett må skjønne att for mye og vi bare filtrerer den bort..og da er de like langt.. Forresten hva med å utnytte LITT mer av plassen man har idag? De fleste har vel relativt høy oppløsning... Endret 24. mai 2005 av chma Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er veldig fornøyd med det ny designet, selv om bredden kunne vært 1024. Men det er en ting jeg savner og som dere bør få tilbake, det er ny produkter på forsiden av prisguiden. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg tømt Cache, Midlertidige filer men siden er fremdeles Fulstendig håpløs.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg tømt Cache, Midlertidige filer men siden er fremdeles Fulstendig håpløs.... Samme her.. Bare rot alt sammen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette ser litt rart ut, eller hva? Lenke til kommentar
durkin Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hmm...likte den forrige mye bedre. Ser ut som en oppgave du ville fått innlevert i grunnkurs webdesign. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Får ikke logget inn i pris guiden og justert handlekorgen min. Alt jeg får opp er en blank side. Har også prøvet glemt passord linken og får da "The page cannot be displayed" Lenke til kommentar
Jehro Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bruker 1024*768/32 med large fonts. Siden er nå så bred at jeg må scrolle litt fram/tlibake sideligs for å få med alt... Plagsomt Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Likte den forrige bedre. Før kunne man "skumme" over siden og lett skille ut forskjellige deler/innholdsseparering. Nå går alt i ett, og det går tregere å finne det man er ute etter. I tillegg ser jeg nå artikler kommer opp flere ganger ( de tre øverste kommer nå to ganger etter hverandre, regner med det er en liten bug, men greit å få fikset på.) Samme bolk-nummerering i php'en muligens, burde være to tastetrykk for å få fikset på. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg savner direkte link til forumsøkesiden fra forsiden av hw.no. Før var en slik link plasert under siste fra forum seksjonen. Overskrifter har fått en ny font. Elllers merket jeg ikke de store forskjellene. Den gamle layout synes jeg fungerte utmerket. Siden jeg ikke har merket forskjeller regner jeg med den nye gjør den samme nytten. Edit: endel artikkler står flere ganger på forsiden. Det satt meg litt ut. Trodde et øyeblikk jeg hadde begynt så inn i fremtiden siden jeg var sikker på å "ha lest dette før". Endret 24. mai 2005 av petterg Lenke til kommentar
Peat Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hahaha. Kjører IE og her ser alt ut som det skal :!: ...dog, den så ut til å ikke loade noen stylesheet i starten. Men med litt tasting på F5 funket det fint -P Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Får ikke logget meg inn i Prisguiden. Noen som får til dette? Får bare opp en blank side etter å ha skrevet inn brukernavn og passord. Prøvd i IE, FF og Opera.. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ser ut som en oppgave du ville fått innlevert i grunnkurs webdesign. Hei, Precis! Ikke specielt professionelt laget. På et grunnkurs i webdesign lærer man, at man ikke skal presentere store mengder med lesestof på en hvitt baggrunn. Noget "webdesigneren" på hw.no ikke har fått med sig. Elementert - kjære Watson! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 vet ikke om det er meg eller om det er flere, men etter den kom ny side har jeg problemer med at siden gjentar seg selv, det kommer de samme artikklene omigjen flere ganger, virker som det skjer etter annonsene. mulig dette er skrevet tidligere i tråden også, men jeg rakk ikke lese hele desverre Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kjempefint. Likte godt den nye, var så mye mer oversiktelig syns jeg. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er helt greit for meg hvordan hw.no ser ut, så lenge siden er feilfri. Jepp,men greit om forsiden hadde funket som den skulle og så var det for mye hvitt,blir fort sliten av dette. Enig, alt det hvite lyset... Blir bare sliten av det. Bedre med litt dusere farger. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Sjekk ut dette da.. ser jo helt J"%("#%" ut Dette ser så J"#¤%" ut at jeg har fjernet hardware.no som min startside i explorer Endret 24. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har sansen for det nye designet, jeg. Bare fiks de repeterte artiklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg