Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff nei.. :dontgetit: det forrige deisnget var jo gulle godt. :thumbdown:

 

alt for mye hvitt, dårlig utnyttelse av oppløsning, forferdelig newbie-sentrert prisguide som jeg ikke får logget inn i heller. mindre skrift er positivt, ikke negativt! disse svære fontene passer dårlig inn.

 

hva med å "ta en itpro", og la leserne selv få logge inn og velge design selv? regner dog ikke med at dette blir mulig, i og med ta hw.no ikke kjører phpnuke-oppsett.

Lenke til kommentar

måtte nok kjøre en liten restart av proxyen først, funker nå.

 

MEN det blir stadig mer og pragende reklame, hw nettverket generellt sett må skjønne att for mye og vi bare filtrerer den bort..og da er de like langt..;)

 

Forresten hva med å utnytte LITT mer av plassen man har idag? De fleste har vel relativt høy oppløsning...

Endret av chma
Lenke til kommentar

Likte den forrige bedre. Før kunne man "skumme" over siden og lett skille ut forskjellige deler/innholdsseparering. Nå går alt i ett, og det går tregere å finne det man er ute etter.

 

I tillegg ser jeg nå artikler kommer opp flere ganger ( de tre øverste kommer nå to ganger etter hverandre, regner med det er en liten bug, men greit å få fikset på.) Samme bolk-nummerering i php'en muligens, burde være to tastetrykk for å få fikset på.

Lenke til kommentar

Jeg savner direkte link til forumsøkesiden fra forsiden av hw.no. Før var en slik link plasert under siste fra forum seksjonen.

Overskrifter har fått en ny font. Elllers merket jeg ikke de store forskjellene.

 

Den gamle layout synes jeg fungerte utmerket. Siden jeg ikke har merket forskjeller regner jeg med den nye gjør den samme nytten.

 

Edit: endel artikkler står flere ganger på forsiden. Det satt meg litt ut. Trodde et øyeblikk jeg hadde begynt så inn i fremtiden siden jeg var sikker på å "ha lest dette før".

Endret av petterg
Lenke til kommentar
Ser ut som en oppgave du ville fått innlevert i grunnkurs webdesign.

Hei,

 

Precis! :thumbup:

 

Ikke specielt professionelt laget.

På et grunnkurs i webdesign lærer man, at man ikke skal presentere store mengder med lesestof på en hvitt baggrunn.

Noget "webdesigneren" på hw.no ikke har fått med sig.

Elementert - kjære Watson!

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

vet ikke om det er meg eller om det er flere, men etter den kom ny side har jeg problemer med at siden gjentar seg selv, det kommer de samme artikklene omigjen flere ganger, virker som det skjer etter annonsene. mulig dette er skrevet tidligere i tråden også, men jeg rakk ikke lese hele desverre

Lenke til kommentar
Er helt greit for meg hvordan hw.no ser ut, så lenge siden er feilfri.

Jepp,men greit om forsiden hadde funket som den skulle og så var det for mye hvitt,blir fort sliten av dette.

Enig, alt det hvite lyset...

Blir bare sliten av det. Bedre med litt dusere farger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...