Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra enda en bildepost :w00t:

 

Jeg syntes det nye designet er helt ok og om et par uker så husker jeg sikker ikke engang hvordan det gamle var. Men det er noe symmetri dere bør se på.

 

http://brillegeit.com/hw1.GIF

(greide å lagre denne som gif)

 

1: Bruk en større logo som roper mer enn reklamen under.

 

2: Skillelinjen på venstre side består av en linje og mange prikker, mens den på høyre side har ikke prikkene.

 

3: Overskriftene burde være mindre og fetere syntes jeg. Slik de er nå er det de som stjeler fokus fra alt annet på siden.

 

4: Mindre font her også. (min mening)

De som trenger større skrift for å kunne lese tekst burde nå ha lært seg CTRL-scroll.

 

5: Non-issue når 996 pxl reklame kommer, men tegnet før jeg leste så langt.

 

6: Symmetri problemer over alt. Hvorfor ikke la høyre og venstre kolonne være like brede slik at det blir mye finere når alle elementer blir sentrert?

 

 

http://brillegeit.com/hw2.JPG

Et problem jeg har i Opera7.54 (gjelder også hwb sitt design)

Alt er usynlig i høyre kolonne helt til jeg fører pekeren over en link.

Kan godt være at det er et lokalt problem.

 

http://brillegeit.com/hw3.JPG

Prisguiden mangler også symmetri.

På det blidet ser du også linjefeilen oppe til høyre.

 

Det var alt jeg hadde å si.

Lenke til kommentar

enten er det bare meg, eller så er det en bug på hw.no ... men klarer ikke i mine villeste fantasier å forstå at dette er en forbedring??? Har testet i Opera og i Firefox, og så identisk ut i begge.

 

se vedlagt bilde for hva jeg mener. (Så kan dere fortelle meg om det faktisk er slik det skal se ut? Jeg tviler iallefall litt...)

post-107-1116913098_thumb.jpg

Lenke til kommentar
enten er det bare meg, eller så er det en bug på hw.no ... men klarer ikke i mine villeste fantasier å forstå at dette er en forbedring??? Har testet i Opera og i Firefox, og så identisk ut i begge.

 

se vedlagt bilde for hva jeg mener. (Så kan dere fortelle meg om det faktisk er slik det skal se ut? Jeg tviler iallefall litt...)

Tømm cache'n & restart browsern (ps. det vil fremdeles se forjævelig ut)

Lenke til kommentar

litt OT her, men jeg legger merke til at veldig mange klager på gamer.no sitt nye design, nå vet jeg ikke hvordan det så ut før men jeg har tittet på det nå og det ser jo veldig bra ut! det er jo helt klart den siden som best ut av alle søstersidene til hw.no. eneste jeg ser er forumsdelen som ikke var så bra da, men der kan man jo velge det skin man vil ha så det er jo ikke så relevant.

 

kan noen bare forklare meg hva som gjør den siden så tragisk? klarer ikke se det her..

Lenke til kommentar
kan noen bare forklare meg hva som gjør den siden så tragisk? klarer ikke se det her..

1) Hvit skrikende bakgrund som tærer på øya. (MY EYES!!!!!)

2) At dem på død&liv skal gi oss med >1024x768 enda mer hvit bakgrund på skjermen i en form av en stripe på høyre side, alt etter oppløsning så er den alt fra liten til en svær jævel. Helt klart ikke gjennom tenkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...