tørrfisk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det en mulighet å skifte tilbake viss majoriteten av forumbrukerne er enig i det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 herregud som folk syter her. buhu, verden utvikler seg.. gi det nå en sjangse først. prøv det ut i en månedstid og se om du fortsatt savner det gamle designet.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hurra enda en bildepost Jeg syntes det nye designet er helt ok og om et par uker så husker jeg sikker ikke engang hvordan det gamle var. Men det er noe symmetri dere bør se på. http://brillegeit.com/hw1.GIF (greide å lagre denne som gif) 1: Bruk en større logo som roper mer enn reklamen under. 2: Skillelinjen på venstre side består av en linje og mange prikker, mens den på høyre side har ikke prikkene. 3: Overskriftene burde være mindre og fetere syntes jeg. Slik de er nå er det de som stjeler fokus fra alt annet på siden. 4: Mindre font her også. (min mening) De som trenger større skrift for å kunne lese tekst burde nå ha lært seg CTRL-scroll. 5: Non-issue når 996 pxl reklame kommer, men tegnet før jeg leste så langt. 6: Symmetri problemer over alt. Hvorfor ikke la høyre og venstre kolonne være like brede slik at det blir mye finere når alle elementer blir sentrert? http://brillegeit.com/hw2.JPG Et problem jeg har i Opera7.54 (gjelder også hwb sitt design) Alt er usynlig i høyre kolonne helt til jeg fører pekeren over en link. Kan godt være at det er et lokalt problem. http://brillegeit.com/hw3.JPG Prisguiden mangler også symmetri. På det blidet ser du også linjefeilen oppe til høyre. Det var alt jeg hadde å si. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Myyye bedre enn Gamer.no sitt designskifte. Likte dette veldig bra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ja det er klart rom for forbedringer, designet er ikke perfekt, men det er bedre en det gamle det burde egentlig alle være enig i. noen som har en printscreen fra det gamle designet så man kan se de oppmot hverandre? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Siste fra forum og siste fra bruktmarked fallt ikke i smak hos meg iallefall. Ellers er det greit, synes ikke at det er en så fryktelig radikal endring. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ja det er klart rom for forbedringer, designet er ikke perfekt, men det er bedre en det gamle det burde egentlig alle være enig i. noen som har en printscreen fra det gamle designet så man kan se de oppmot hverandre? http://web.archive.org/web/20040924212335/www.hardware.no/ Om dette er det forrige er jeg ikke helt sikker på, er fra september 04. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ser ut til å fungere dårlig i Firefox. Tror dere må gjøre noe med det snarest. I mellomtida finner jeg meg ei anna startside. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 enten er det bare meg, eller så er det en bug på hw.no ... men klarer ikke i mine villeste fantasier å forstå at dette er en forbedring??? Har testet i Opera og i Firefox, og så identisk ut i begge. se vedlagt bilde for hva jeg mener. (Så kan dere fortelle meg om det faktisk er slik det skal se ut? Jeg tviler iallefall litt...) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 enten er det bare meg, eller så er det en bug på hw.no ... men klarer ikke i mine villeste fantasier å forstå at dette er en forbedring??? Har testet i Opera og i Firefox, og så identisk ut i begge. se vedlagt bilde for hva jeg mener. (Så kan dere fortelle meg om det faktisk er slik det skal se ut? Jeg tviler iallefall litt...) Tømm cache'n & restart browsern (ps. det vil fremdeles se forjævelig ut) Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg bare prøvd siden i IE6. Den ser bra ut, bortsett fra for store fonter som gjør at jeg må scrolle som en galning. TV2 Nettavisen har samme problemet. Altfor store og fete fonter. Skal prøve den i Firefox senere. -xhilerate- Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 var lite forskjeller, men jeg syntes den forrige var bedre.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 litt OT her, men jeg legger merke til at veldig mange klager på gamer.no sitt nye design, nå vet jeg ikke hvordan det så ut før men jeg har tittet på det nå og det ser jo veldig bra ut! det er jo helt klart den siden som best ut av alle søstersidene til hw.no. eneste jeg ser er forumsdelen som ikke var så bra da, men der kan man jo velge det skin man vil ha så det er jo ikke så relevant. kan noen bare forklare meg hva som gjør den siden så tragisk? klarer ikke se det her.. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Huff og huff: Forumkategoriene ble så komprimert etter designbytte. Hver topic ligger så tett hverandre - ikke bra synes nå jeg da, men kanskje andre som mener det også? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva er dette? Synes dette ser for jævlig ut, må nok være en bug.. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm, må si jeg ikke er helt imponert over førsteinntrykket: HW.no ser litt buggy ut? Ellers så er det kjekt når det funka til slutt :-) absolutt ikke noe dårlig bytte Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 alle som plages med bugs les litt i tråden. er sikkert nevnt 678 ganger til nå det står faktisk løsningen på dette problemet på samme side som du poster Vultur Gryphus. (s21) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 kan noen bare forklare meg hva som gjør den siden så tragisk? klarer ikke se det her.. 1) Hvit skrikende bakgrund som tærer på øya. (MY EYES!!!!!) 2) At dem på død&liv skal gi oss med >1024x768 enda mer hvit bakgrund på skjermen i en form av en stripe på høyre side, alt etter oppløsning så er den alt fra liten til en svær jævel. Helt klart ikke gjennom tenkt. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Handlevogn funksjonaliteten (egen handlevogn) fungere ikke i Opera 8 eller IE 6. Opera viser ikke den i det hele tatt og IE 6 henger ved pålogging. (Ja jeg har tømt cache osv. har prøv på ny installert PC også. samme feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg