knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 surbz00r: Nå slipper man å ha redaksjonelt materiale (altså menyen) over den store topp-banneren. Det var en av grunnene til at vi flyttet ned menyen. Kortere vei for å klikke på meny-elementene. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fantastisk. Håper vi får flere slike forbedringer i tiden som kommer. Random høyre og venstre justering av bilder mangler blandt annet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ser.. Ikke ut som det er helt i orden? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ferr: Det forrige designet hadde vi i under et år, og det vi har nå likner faktisk mer på slik Hardware.no har sett ut de siste årene. Bare sånn til historisk opplysning! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dessuten var det mye bedre når menyen var helt øverst, den med anbefalinger, prisguide osv... edit: ZeVs^: den har da alltid funka, har den ikke? halvparten av gangene har det kommet et "tomt" felt så allt har blitt forsjøvet til høyre. jeg har ikke vært den eneste som har hatt det problemet.. og er det ikke på tide å fjerne Poll'ene hvis dere ikke kommer på noe mer interresant enn "har du webkamera" ? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kan si min mening når dere i hw.no har fått til siden skikkelig! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg likte det forrige utrolig mye bedre. Synes dette var stykt i forhold. Utrolig irritrende med forumet på bare halve skjermen.. (Nesten) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bra. Repeterte nyheter blir undervurdert av andre nettsider. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor er den på engelsk? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor får dere ikke noen i wds forumet til og lage noe ordentlig til dere? Hvem har skrudd sammen dette tullet? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker ikke den nye drakten, til verken HW.no eller Gamer.no... Er mye mindre oversiktlig og rotete, likte og bedre da hvor allt var helt oppe Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 og nå er alle hovedoppslagene på forsiden listet opp MINST 3 ganger hver.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg husker forrige gang da hardware.no byttet design igjen og VIPS så var det HAT mot alt og alle som hadde med hardware.no og "JEG VIL HA DET GAMMLE". Noe forrandrer seg aldri Jeg, (som den eneste?) syns det nye designet var ganske bra egentlig, bedre en det forrige faktisk. mer luft og "renere" på en måte. Godt jobbet! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kan si min mening når dere i hw.no har fått til siden skikkelig! La oss bare håpe det ikke blir for lenge til Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Dette nye utseende var uvant. blir vel vant til det etterhvert. For håpe det er mye mer stabilt enn det forrige. Til høyre ser jeg siste til forum,siste til bruktmarked men hvor er det blitt av siste fra erfaringer da? Endret 23. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
JGR Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Må si jeg likte det gamle bedre! Men det er vel en vane sak... Lenke til kommentar
svenna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg lurer på hvordan hw.no (med venner) kan klare å skrive en artikkel om å følge webstandarder og hvor viktig dette er når hw.no selv aldrig har gjort det. Ikke engang når de slipper en ny versjon av siden, like etter å ha skrevet artikkel om hvor viktig det er å gjøre det riktig, klarer de å følge dem selv. 299 feil på forsiden, http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...ww.hardware.no/ Troverdighet er vel heller aldrig noe hw.no har hatt som mål å opparbeide. Endret 23. mai 2005 av svenna Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette var ikke en positiv opplevelse! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Var bare synd att det ikke var til noen forbedring. Kan ikke gjøre annet en å si meg enig... Hvorfor endre noe som fungerer fint? Forandring for forandringens skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg