Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mest ideele hadde jo vært om vi kunne valgt et "skin" vi er fornøyd med..men det ville sikkert tatt for stor plass og vært mye mer systemkrevende ;)

 

så litt mer kritikk:

 

Jeg savner den diskrè oppdeligen av innholdsfortegnelsen. Nå virker det som om alt går i hverandre på en måte. noe som i mine øyne blir sett som litt mindre oversiktlig.

Det var en mer tydelig "skillevegg" mellom artikklene før.

Mer bolker hadde vært fint. for å skille tingene litt mer om så det bare var en enkel liten strek mellom hver sak eller noe i den duren..

 

En strek slik som dere har mellom annonsene og artikklene bare enda mer diskrè kanskje. Eller at man kunne hatt en lys-grå farge på annen hver artikkel.

 

Prøver å finne flere ting som har utbedringspotensiale.

De fleste av oss venner seg nok til det nye designet. Men det er sikkert småting her og der som kan utbedres.

Lenke til kommentar
Aaaaaltfor masse bortsløst plass, spesielt i forumet.

Forumet skal jo fikses med dynamisk bredde da... står flere steder i tråden her tror jeg ;)

Nå undervurderer du latskapen min.

 

Bra at forumet skal fikses med dynamisk bredde, men det samme burde skje med hele siden.

Lenke til kommentar

Hm, er ikke helt fornøyd med det nye utseende jeg iallefall, likte den gamle teksten "Siste fra forumet" og "Siste fra bruktmarkedet" på forsiden, samt at jeg ikke kan skjønne hensikten med den nye plasseringen av menyen i forumet..

 

Den skulle ha fått være der den var før, på venstesiden oppe.. Det var i mine øyne helt topp..

 

 

Ellers kunne jeg sikkert funnet flere ting å klage på, men jeg er trøtt, så det får holde for nå..

 

PS.

Hadde trodd at teksten "Du kan legge ved en fil i innlegget.

Maksimal filstørresle: 256k" hadde blitt ordnet da.. :D

Lenke til kommentar

HVIT HVIT HVIT! Det er til å bli snøblind av...

Når jeg leser ebooks så bruker jeg ice-book reader

utviklerene av det programmet har forstått betydningen av å

IKKE bruke hvit bakgrunn for tekst som i lengden er direkte skadelig for øynene og synet.. istedenfor brukes det en rolig grå bakgrunn som er langt mer behagelig for øynene...

regner med at de som vedlikeholder denne siden overtid vil få såpass vondt i hodet etterhvert at de vil presse på for å få roet ned den blenda-hvite bakgrunnen...

Lenke til kommentar
Har løsningen på problemet med norton internet securety: Høyreklikk på ikonet og velk NORTON INTERNET SECURETY velg så Reklammeblokkering og trykk på konfigurer. Velg så avansert. I vinduet som kommer opp er det en knapp som sier legg til område. Trykk på denne og skriv inn www.hardware.no. trykk ok. Finn igjenn www.hardware.ni i listen. trykk så på legg til (nerderst, ca midt på). Velg tillat og skriv inn /images/

 

Vel avinnstalerte hele Northon uten at det hjalp :hmm:

Så det nytter ikke å skylde på dem heller her

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser alt STØRRE ut? :ermm:

For å være ærlig syns jeg det nye designet er ganske forferdelig, ser ingen grunn til å skifte fra det gamle gode :(

Er jo nesten på grensen til kriminalitet å gjøre sånnt mot hyppige forumbrukere :p

 

Dette designet forbinder jeg med amobil! Syns at sidene burde ha et visst særpreg..

 

+ Den hvite logoen var stygg :(

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Synes det nye designet er veldig behagelig og oversiktlig.

Andre sider (www.gamer.no) har veldig mye å lære her.

Hei,

 

Her er ikke noget nytt design. Det er bare "ny vin på gamle flasker".

 

Ingen grunn til å komme med konstruktiv kritikk, da der ikke er mye der er endret.

 

La os få en Poll

 

PS. Disse sider må være svert ubehageligt å se på med en dårlig LCD-skjerm?

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Hei

 

Likte det nye designet bra :thumbup:

Grattis med ny design.

 

Har bladd igjennom alle sidene i denne tråden, og prøvd å se om noen har sagt noe om bugg på menyen oppe på forumsidene. Så ingen, da...

Psoter derfor et screenshot som viser problemet.

Får det i Firefox og Konquerror. Opera vises ok...

 

Gjelder kun på forumsidene...

 

Skjermbilde:

post-107-1116887377_thumb.jpg

Lenke til kommentar
dette var noe av det verste jeg har sett av webdesign..

i firefoxen min ser det mer ut som en webside fra tidlig 90-tall med bilder...

Hei,

 

Nu kom Internettet ikke til offentligheten før i 1995 - men du har da rett - selv i IE ligner det på noget, der er lagt på 10 minutter i 1995 med Frontpage.

 

PS. Det er vanligt kjent, at svart skrift på hvitt baggrunn (i web-sammengeng) er en dårlig kombination - specielt nu da LCD-skjermer er blitt så utbredt.

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Kan godt være det er bare firefoxen min, men alt ser jo aldeles forjævlig ut!

 

what up?

 

DrE

 

EDIT:

testet i IE nå og da ser det ikke riktig så jævlig ut... men, jeg savner "hw.no inntrykket", dvs jeg husker ikke forsida til hw.no nå. Minner mer om hjemmesiden til Fritjof Arngren enn en oppgradering.

 

*sur*

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...