Pels Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Må bare si noe som irriterer: Alt er jo så fantastisk komprimert. Se på profil for eksempel. Litt mer mellomrom hadde vært greit, som i den gamle skin'en. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Første tanke: hva i alle ...andre tanke: ah kult, ny design tredje tanke (etter ca. 5 min.): "MY EYES MY EYES!!1" Funksjonen og designen er i seg selv grei nok, men gud bedre så lyst det er, blir helt sliten etter å ha lest en liten stund, la merke til en del barnesyndromer, men regner med det fikses etterhvert Jeg er så enig så enig, sliter virkelig her på flatskjermen min, det lyser grelt mot meg! Det gjør vondt i øynene mine.... Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Gi meg tbake gammle Hardware.no plz Forresten, dere med FireFox, bare slett Cache'n så funker sida helt fint. (hvis ikke ser den helt bannanas ut) Edit: og gud så lyst alt har blitt!!!! Nå klarer jeg knapt å lese to-tre artikler før øynene nesten ber om nåde.... sier som i Gremlins...Bright light bright light... Endret 23. mai 2005 av Apehjerne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ok, dette håper jeg er siste gang jeg sier det, har vel sagt det fjorten ganger før: tøm cachen deres, eller restart nettleseren! Vær så snill og ikke klag mer over ting vi har svart på flere ganger på hver eneste side i denne tråden! Greit nok , men det blir ikke bedre av den grunn Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beklager... men det nye designet var jeg ikke særlig glad for Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Så helt jævlig med en gang eg trykte meg inpå, men det kom seg etter en tur innom forumet. Og då såg det skikkelig fresht ut! Lenke til kommentar
baquero Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis en mot formodning skulle ha en oppløsning på 1024x768 (som jeg nå desverre har) preges forsiden av annonser og reklame. Jeg må bla langt ned før det faktisk er noe "stoff". Innholdet er viktigst, ikke utseende. Ellers bra... Nå er faktisk designet tilrettelagt 1024*768 med at siden bare er 1000 piksler bred. Eneste er nedover at du vil få litt mindre innhold, men ikke noe mindre en før da vi ikke har økt antallet annonser. (Det er pr nå et par annonser mindre faktisk) Bredden er ikke problemet. Det er plassert alt for mye reklame og LUFT nedover som gjør at en må skrolle seg i hjel. Det er for store fonter, og for mye luft mellom avnsitt osv. Dette er min og sikkert mange andres mening. Ellers er jeg enig i at det bli for mye hvit, det blir rett og slett litt grellt. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 FIREFOX-brukere må SLETTE cachen !! Da ser sidene ganske greie ut Lenke til kommentar
drall Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det må da være mulig å få til dynamisk bredde og i stedet kutte ut rutenettet? (Sikter ikke til forum-skinnet.) Om dere i tillegg hadde gjort et forsøk på å kjøre anonsene gjennom et slags php-filter som rydder opp koden, slik at Norges største data-nettsted for første gang i historien validerer, hadde det vært kjempefint. Ellers er det i det minste nokså pent, dere har bla. vært flinke med å koordinere linjene i øvre del av kolonnene slik at de treffer hverandre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Min mening om det nye designet: (Paint skills) Jeg lurer på om den "ekle bakgrunnen" ikke skyldes en feil, jeg har rutenett der. Oi Hahahahha Når jeg gjorde kvaliteten dårligere så jeg kunne uploade bildet så må rutenettet ha forsvunnet hehe Lenke til kommentar
baquero Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har visst mer på hjertet... Dere bør seriøst revurdere å bruke lys grå tekst på hvit bakgrunn. Dette burde ifølge mange ha vært straffbart. Det er veldig vanskelig å lese, selv for de med godt syn. Slik siden er nå ser jeg en linje med tidligere tester og bare to nyhetssaker. Hva er det som er viktig å få frem? Håper dere går igjennom denne tråden og tar til dere det som er av konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vel jeg synes det nye utseende er greit nok, foandringa var ikke så speielt stor (nå har jeg ikke sjekka åssen de forskjellige tinga ser ut enda) mene jeg likte forandringa på gamer.no mye mindre, den ble helt forvirrende etter faceliften Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tenk på oss som enda har 1024*768 Får nesten krampe i langefingern av å scrolle her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det må da være mulig å få til dynamisk bredde og i stedet kutte ut rutenettet? (Sikter ikke til forum-skinnet.) Om dere i tillegg hadde gjort et forsøk på å kjøre anonsene gjennom et slags php-filter som rydder opp koden, slik at Norges største data-nettsted for første gang i historien validerer, hadde det vært kjempefint. Ellers er det i det minste nokså pent, dere har bla. vært flinke med å koordinere linjene i øvre del av kolonnene slik at de treffer hverandre. Som tidligere nevnt skal vi få gjort det etterhvert. Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 "mark as read" var veldig nyttig, men mangler med norsk skin. *håper at det ikke er sagt alt for mange ganger før* Lenke til kommentar
drall Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Som tidligere nevnt skal vi få gjort det etterhvert. Nydelig. Jeg forstod det slik at det bare var forumet som skulle endres. Endret 23. mai 2005 av drall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ER forumet jeg snakker om ja, forstod det slik at det var du og mente, men kan jo være at jeg tok litt feil.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Endelig har dere uthevet "Søk" linken i forum ja. Dere kunne godt gjort den enda større. Men alle forbedringer mottas med takk ellers ser ting greit ut Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei, Her burde lages en Poll - om folk liker den nye side eller ej. Vil bli mer overskueligt! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Så utrolig vakkert. God jobb! Er FireFox så ulik Mozilla altså? Ikke noen sånne problemer her med Mozilla 1.7.7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg