Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første tanke: hva i alle ...

andre tanke: ah kult, ny design :)

tredje tanke (etter ca. 5 min.): "MY EYES MY EYES!!1"

 

Funksjonen og designen er i seg selv grei nok, men gud bedre så lyst det er, blir helt sliten etter å ha lest en liten stund, la merke til en del barnesyndromer, men regner med det fikses etterhvert :)

Jeg er så enig så enig, sliter virkelig her på flatskjermen min, det lyser grelt mot meg! Det gjør vondt i øynene mine....

Lenke til kommentar

Gi meg tbake gammle Hardware.no plz :(

 

 

 

Forresten, dere med FireFox, bare slett Cache'n så funker sida helt fint.

(hvis ikke ser den helt bannanas ut)

 

 

Edit: og gud så lyst alt har blitt!!!! Nå klarer jeg knapt å lese to-tre artikler før

øynene nesten ber om nåde.... sier som i Gremlins...Bright light bright light...

Endret av Apehjerne
Lenke til kommentar
Ok, dette håper jeg er siste gang jeg sier det, har vel sagt det fjorten ganger før: tøm cachen deres, eller restart nettleseren! Vær så snill og ikke klag mer over ting vi har svart på flere ganger på hver eneste side i denne tråden!

 

Greit nok , men det blir ikke bedre av den grunn :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis en mot formodning skulle ha en oppløsning på 1024x768 (som jeg nå desverre har) preges forsiden av annonser og reklame. Jeg må bla langt ned før det faktisk er noe "stoff". Innholdet er viktigst, ikke utseende.

 

Ellers bra...

Nå er faktisk designet tilrettelagt 1024*768 med at siden bare er 1000 piksler bred. Eneste er nedover at du vil få litt mindre innhold, men ikke noe mindre en før da vi ikke har økt antallet annonser. (Det er pr nå et par annonser mindre faktisk)

Bredden er ikke problemet. Det er plassert alt for mye reklame og LUFT nedover som gjør at en må skrolle seg i hjel. Det er for store fonter, og for mye luft mellom avnsitt osv. Dette er min og sikkert mange andres mening. Ellers er jeg enig i at det bli for mye hvit, det blir rett og slett litt grellt.

Lenke til kommentar

Det må da være mulig å få til dynamisk bredde og i stedet kutte ut rutenettet? (Sikter ikke til forum-skinnet.) Om dere i tillegg hadde gjort et forsøk på å kjøre anonsene gjennom et slags php-filter som rydder opp koden, slik at Norges største data-nettsted for første gang i historien validerer, hadde det vært kjempefint.

 

Ellers er det i det minste nokså pent, dere har bla. vært flinke med å koordinere linjene i øvre del av kolonnene slik at de treffer hverandre.

Lenke til kommentar

Har visst mer på hjertet... :roll:

 

Dere bør seriøst revurdere å bruke lys grå tekst på hvit bakgrunn. Dette burde ifølge mange ha vært straffbart. Det er veldig vanskelig å lese, selv for de med godt syn.

 

Slik siden er nå ser jeg en linje med tidligere tester og bare to nyhetssaker. Hva er det som er viktig å få frem?

 

Håper dere går igjennom denne tråden og tar til dere det som er av konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Det må da være mulig å få til dynamisk bredde og i stedet kutte ut rutenettet? (Sikter ikke til forum-skinnet.) Om dere i tillegg hadde gjort et forsøk på å kjøre anonsene gjennom et slags php-filter som rydder opp koden, slik at Norges største data-nettsted for første gang i historien validerer, hadde det vært kjempefint.

 

Ellers er det i det minste nokså pent, dere har bla. vært flinke med å koordinere linjene i øvre del av kolonnene slik at de treffer hverandre.

Som tidligere nevnt skal vi få gjort det etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...