Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok se eg likte gamle design bedre ja

 

Er jo trykk deg i hel for og gå in i prisguiden nå.

er det bare meg eller går det trekt og få opp sidene i prisguiden ?

var for mye kvit og store tomrom nå + litt for stor skrift type

men men blir vel vant til dette og :thumbup:

 

stå på HW gutta umulig og gjøre alle til lags :!:

 

 

Gnuen

Endret av Gnuen
Lenke til kommentar

ser slemt stygt ut i firefox ja, er det noen som har validert siden fra w3c eller?

 

Sorry gutter, med mindre det er en bug som gjør at det er så dårlig må den kanskje rettes, men hvis dette er er den endelige koden, så likte jeg den gamle bedre.

 

edit: så ble den plutselig mye bedre...100x bedre en førsteinntrykket.

Endret av JoKr
Lenke til kommentar
Hvis en mot formodning skulle ha en oppløsning på 1024x768 (som jeg nå desverre har) preges forsiden av annonser og reklame. Jeg må bla langt ned før det faktisk er noe "stoff". Innholdet er viktigst, ikke utseende.

 

Ellers bra...

Nå er faktisk designet tilrettelagt 1024*768 med at siden bare er 1000 piksler bred. Eneste er nedover at du vil få litt mindre innhold, men ikke noe mindre en før da vi ikke har økt antallet annonser. (Det er pr nå et par annonser mindre faktisk)

Lenke til kommentar

Dette var en klar forbedring, spesielt når det gjelder hastighet: tidligere tok det lang tid

før siden var lastet, nå skjedde det på null-komma-svisj. Designet som helhet var etter min mening mindre rotete enn det har vært i det siste. Helt perfekt var det ikke: noen fonter var litt vel store, spesielt overskrifter og ingresser på forsider, men det håper jeg blir justert i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Hvis en mot formodning skulle ha en oppløsning på 1024x768 (som jeg nå desverre har) preges forsiden av annonser og reklame. Jeg må bla langt ned før det faktisk er noe "stoff". Innholdet er viktigst, ikke utseende.

 

Ellers bra...

Nå er faktisk designet tilrettelagt 1024*768

Hvorfor har dere gjort det? Det er tross alt ganske mange som har andre oppløsninger, både mindre og større. Ville det ikke være bedre å ha ett design som så bra ut på alle oppløsninger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...