T2T Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Litt uvanet i begynnelsen, men blir vel en vane etterhvert :!: Lenke til kommentar
staf Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) tømte nettopp cookies og fikk sett den nye siden. må si dette skuffer meg hardt. blir nok ikke like koselig å surfe hardware fremover. EDIT: en av de positive tingene er at siden virker mye raskere nå Endret 23. mai 2005 av staf Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) En ting synes dere burdet forandre: Bytt skjermkort til "Interne Komponenter" i prisguiden. EDIT: Så det lå der og, både på "interne komponenter" og lyd og bildet. Endret 23. mai 2005 av hds Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Mer luft står det, men jeg merker ikke noe mer luft. Virker heller som det er mer trengsel. har fått en mer rotete følelse også. Men folk venner seg til det, ville ikke bli færre besøkere pga layouten. Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 menyen oppe på forsiden er for lys og den fremhever seg ikke i hele tatt. så det er vanskelig å legge merke til den mellom reklamen og artikkelbildene. enda mer irriterende er det at den menyer er hvit når venstre meny fremdeles er vanlig blå har ikke lagt merke til annonseplassen på toppen før, vet ikke om den har vært der hele tiden, men meny helt på toppen er alltid en fordel også, hos meg, ved store bilder i forumtråden blir venstremenyen flyttet til bunnen av siden etter innleggene, og alt ser helt feil ut. ses på side 11 i denne tråden bruker IE6 i 1600x1200 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Funker bra der. Det eneste jeg skulle ønske var om den øverste linjen med forum, tester osv holdt seg øverst i bilde selv om man scrollet nedover på siden. Det er ofte jeg må scroller i "lengre" tider for å komme komme til knappene der. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Bra design, men alt for mye reklame! Likte det gamle bedre nettop pga. det Endret 23. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kansje littt for mye "luft under vingene her" elleer? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker det ikke. Minner forsåvidt VELDIG om designet til bedrift-hardware, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Designet var pent det, veldig rent. Hver gang en nettside skifter design, så vil mange lesere ha tilbake det gamle designet. Gi de noen uker, så skal dere sa at ingen lenkter tilbake. Dette går seg bestandig til. Rart at ungdom som liksom skal være så fremtidsrettet og åpen for nye ting (som datafolk gjerne er) bestandig klager over slike filleting Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva med alle som ikke leser dette forumet og ikke får med seg at man må tømme cachen for å få siden til å vises korrekt. Burde nesten stå en liten notis om det på artikkelen (men det er jo ikke særlig profft ) Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) hmmmm, på min versjon av Firefox (1.0.4) ser siden helt for j*vlig ut. Slik ser hw.no ut nå her...... Firefox Sjekket også denne nye "looken" ut med IE og da så det straks bedre ut.... IE Kjøpt og betalt av M$? edit: Leste at man måtte tømme Cachen til Firefox, og da ble alt bedre.... Endret 23. mai 2005 av Kimme Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Syntes dere skal ha respekt for å ha laget dette her jeg. Hovedelen ble veldig pent. Nye store fonter var pent å se på. Noe jeg ikke syntes var så pent var måten pollen liksom ble klemt og gjemt bort nede på siden. Dere burde kanskje vurdere å fjerne denne. Tror også det hadde sett penere ut om dere hadde fjernet søkfeltet og heller laget en egen link til dette oppe ved tester osv. Kunne sikkert blitt penere om dere hadde fjernet reklamen øverst (dette blir sikkert vanskelig) og heller laget en litt mer fremtredene logo, den logoen som er nå blir liksom litt gjemt... Personlig er jeg også fan av å midtstille sidene i stedet for å la de ligge mot venstre. Men alt i alt så er det bedre en det var før, det ble liksom litt "friskere" Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva er det dere har gjort med linkene? Å dra musa over linker på forsiden får musa til å "henge igjen" og gå hakkete Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 JBlack, vi sjekker Konqueror nå. Jeg kikka litt på html'en, og ett ord slår meg: grisete Det er for eksempel ikke samsvar mellom antall <div> og </div>. Mitt tips er å ikke lete etter noen spesifikk feil, men rett og slett rydde hele greia. Da løser sikkert problemet seg av seg selv. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Forslag til forandringer: Flytt reklamebanneret øverst litt til høyre. Flytt HW-logoen opp til venstre. Flytt venstremenyen opp der logoen var. Slik: Forslag (obs, litt stort bilde ~400KB) Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 sorry likte det gamle bedre alt ble på måte så lite no spessielt logoen Lenke til kommentar
Blue Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hepp Bruker Firefox, og det ser helt forjævlig ut Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Likte den gamle MYE bedre!!! Denne var jo bare stygg!!! Å dn ser så spinkel ut....trodde først det var noe galt jeg Det er jo ikke hw.no lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg