christian232 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kom inn på hardware nå i dag. Trodde først siden var nede, men næmmen om den ikke var! Masse tomme rom. Er det ikke en fobi mot det også? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Er dette en dårlig spøk? Ser jo helt elendig ut. Gjøre siden firefox-kompatibel kanskje? Endret 23. mai 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jepp, dette var DÅRLIG hw:( trodde jeg var kommet inn på en annen side:S Lenke til kommentar
Osse Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hmm, inkosekvent fargebruk, med farger som ikke passer til det som skal fremheves, dette kommer av at øynene trekkes først mot de lyseste partier av skjermen. med det mener jeg ved å bruke hvit, utenfor txt område dras øyene mot feil del av siden, i tillegg så er designskiftet kun halveis gjennomført, dette da det fortsatt brukes lyseblått på høyre menydel. Som min gamle webmaster lærer sa, dette må du nok jobbe mer med dersom du vil ha god karrakter. Gidder ikke lese kommentarer ellers , dette er jo Deres valg, men det strider mot det som vi lærte på webmastersudiet for god fargebruk og design. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 æsj naj dettevar ikke bra suns det gamle var mye bedre. fant meste ikke frem i dette designet. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) *redigert* Endret 23. mai 2005 av kåre klut Lenke til kommentar
silentnoise Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vel, når jeg nå er inne på hw.no, ser det ut som om noen har klart å slette CSS filen eller noe.. I allefall, hw.no er nok en gang explorer 3.0 kompatibel ;-) (Regner med de holder på å jobbe med saken ;-) ) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) er det mulig å endre farge? blir jo blendet av så mye hvitt! Endret 23. mai 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg likte den ikke. Irriterende å måtte scrolle ned på de sist postede forumpostene fra fremsiden. Stress, rett og slett. Syns egentlig slik luft mellom linjer o.l. er slitsomt det også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ehm ... WHITEOUT! Synes det gamle utseendet var bedre.... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Første tanke = ikke bra. Andre = levbart.... Synes de nye designene som har kommet på både ok.no og hw.no er pene, men de gamle falt faktisk bedre i smak... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 heller ikke bra med forskjellig fargevalg på høyre og venstre kolonne, men at det er hvitt oppe bryter symentrien i siden, eneste fordel jeg kan se med det er at en skrikende annonse på toppen ses bedre. Dette må dere da kunne bedre ! Design og fargevalg kan selvsagt variere fra person til person, men her er det jo ikke sammenheng mellom de ulike deler av siden. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tømte cookies nå! Var jo søren meg en drit fin side jo! Trekker tilbake kommentaren min! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hmm, inkosekvent fargebruk, med farger som ikke passer til det som skal fremheves, dette kommer av at øynene trekkes først mot de lyseste partier av skjermen. med det mener jeg ved å bruke hvit, utenfor txt område dras øyene mot feil del av siden, i tillegg så er designskiftet kun halveis gjennomført, dette da det fortsatt brukes lyseblått på høyre menydel. Som min gamle webmaster lærer sa, dette må du nok jobbe mer med dersom du vil ha god karrakter. Gidder ikke lese kommentarer ellers , dette er jo Deres valg, men det strider mot det som vi lærte på webmastersudiet for god fargebruk og design. Er nok ingen ting som er halvveis gjennomført. Vi har ikke brukt noe resterende kode da 90% av backend også er omskrevet. Er ikke noe lyseblått på høyre-siden, derimot mørkeblått. Generelt: Det ser ut til at Norton Internet Security fjerner ingress-bildene i overskriften. Mitt syn på NIS er at det er nærmest djevelen selv og anbefaler deg selvsagt å holde det så langt unna enhver PC som overhodet mulig. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det ser mer lett og luftig ut. Var litt bugs i stad, men alt ser ut til å være i orden nå Lenke til kommentar
flabben Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ok.... etter at jeg la inn innlegg hærpa siden seg på min maskin. Seriøst dette suger! Håper dere får orden på dette fort.... kjipt når sidene kverkes... Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ok, dette håper jeg er siste gang jeg sier det, har vel sagt det fjorten ganger før: tøm cachen deres, eller restart nettleseren! Vær så snill og ikke klag mer over ting vi har svart på flere ganger på hver eneste side i denne tråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er dette en spøk? :!: Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Min tidligere post ble oversett...Derfor spør jeg på nytt. Er handlekurven helt kuttet ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg