knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Lucas: Les og du skal bli opplyst. Forum med flytende bredde kommer tilbake... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 *Gjenta seg selv igjen*Sidene er testet og fungerer fint i FF både på Win og Lin. Prøv å tømme cache, og evt. restarte nettleseren. Jepp, det fikset problemet med Firefox Betydelig bedre nå, bra jobba! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Designet var fint det.. Først trodde jeg det var feil i CSSen eller noe sånt. Tar sikkert litt tid å venne seg til. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fortsatt feil på showforum nivå.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Synes reklamen ble veldig skrikende nå, den tar for mye oppmerksomhet bort fra det redaksjonelle innholdet. Edit: Når jeg blokket reklamen ble det veldig pent, men virker ikke som om siden ble utarbeidet med tanke på fargesprakende og animerte reklamer. Endret 23. mai 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hver gang jeg åpner siden kan jeg stemme på nytt på ukens poll. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 JBlack, vi sjekker Konqueror nå. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Er det bare meg eller er Handlekurv fjernet? Ellers synes jeg designet var ganske pent og romslig Endret 23. mai 2005 av MadsES Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 HW.no virker mer stilrent enn før. Ser mer "proff" ut. Skulle bare mangle med så mange besøkene Eneste er den STORE REKLAMEN midt på siden. Ødelegger total inntrykket! Ellers bra jobba Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Likte godt bakgrunnen på delen til venstre før skifte, forums delen til høyre på forsiden var også blitt litt kjedelig Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg synes det gamle designet var mye bedre enn det nye. Dette blir litt for rotete og flashy liksom.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 får ikke logga inn i prisguiden jo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siste fra forumet-knappen går det ikke lenger ann å trykke på, den ledet til de 30 siste innleggene på forumet før. Kan vi få den tilbake? . Ellers syns jeg det nye designet er finfint! Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Synes faktisk det var ganske bra det nye designet, jeg. Liker det bedre enn det gamle ettersom det var blitt "renere". Liker ikke alle de animerte flash-reklamene som blinker og skriker etter oppmerksomhet, men det fikser gode Adblock det. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fortsatt feil på showforum nivå.. Jeg installerte og testet nå i konqueror. Forumet ser ut akkurat som det skal for meg her. Selve siden ser dog ikke 100%, høyre-kolonne bugger. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Man mister tiltro til menneskeheten når man leser denne tråden. Syting og klaging og masing om og om og om igjen om ting som er forklart minst tyve ganger før. Har ikke folk lært seg å lese før de begynner å kjefte og smelle? Jeg synes det nye designet har potensiale. Men det er uvant, og jeg føler at nyhetene på forsiden er litt mindre oversiktlig enn før. Litt for store fonter? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 En liten designfeil mht. knappene. Jeg kjører 1152 x 864-oppløsning. Og ja, jeg HAR tømt cache. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 menyen på toppen, når man er inne i forumet, bøgger litt på høyre side.. ffox - win. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Forferdelig! Er det bare meg eller er det ikke noen små bilder til hver artikkel på forsiden lenger? Hos meg ser siden bare UTROLIG kjedelig ut. Håper ikke NIS tar bort mer enn reklamen - gjorde ikke det før i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg